Onu çok sevmiştim bana sözler yeminler etti ucunda ölüm bile olsa bırakmam seni ne olursa olsun yanındayım diye seni herkesten herşeyden çok seviyorum dedi bir sabah günaydın mesajı yazdı uzun uzun sonra da 6 gündür yazmıyor mesajlarımı okuyor ama kesinlikle cevap vermiyor duygularımla oynadi kandırdı beni diğer erkekler gibi değildi bir dediğimi iki etmezdi ne dersem yapardı ama yanılmışım bundan sonra hiç sevgili yapmicam erkekler güvenmeyin kızlar
Onun yaptığı gerçekten çok kırıcı, ayrılık mesajı olarak ne attı sana uzun uzun yazdı derken? Bundan sonra uzak dur onu görmezden gel ve hiç bir şekilde mesaj atma, şu yazdığın mesaj bile çok yanlış ama olan olmuş sorun yok önemli olan bundan sonra nasıl davrandığın
Canım Kardeşim yaşınız çok genç. bir tane Ergen'in yaptığına bakarak Ömrünüz boyunca erkek türünden nefret etmenizi gerektirecek bir durum yok. Hayatınız boyunca bir sürü insanla karşılaşacaksınız, tanışacaksınız ve hayat boyunca bir sürü tecrübe yaşayacaksınız. Bu yüzden bunları Kafaya takmayın. Herhangi bir ciddi veya kötü bir şey yaşanmadan bitmesi her zaman daha iyidir. Geçmiş olsun.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Kadınlar terk edilmeye reddedilmeye alışık değil. Çok zorlarına gidiyor ama ortalama bir erkek yılda 100-200 defa reddediliyor. Ayrıca bir şey fark ettim, ne zaman birileri seni asla terk etmicem vs. dese kısa süre sonra terk ediyor. Genelde bunu kadınlar yapar diye biliyordum erkekler de yapıyormuş. Vay be!
Hiç yazma ve kafana takma zor biliyorum ilk zamanlarda ama gerçekten geçiyor zamanla aklıma bile gelmiyor biraz kendini geri çek merak etme tekmeyi yiyince elbet hatırlar inşallah öyle olur ama sen üzülme
Canım içim acıdı okurken, valla kalbim cız etti 💔 Gerçekten çok zor bir durum, insan hayal kırıklığı yaşadığında dünyası başına yıkılıyor sanki. O “hep yanındayım” sözleri sonra o görülüp cevap vermemeler... Çok tanıdık, çok acı 🤦♀️ Kandırıldığını ve yalnız bırakıldığını hissetmişsin, bu duyguyu öyle iyi anlıyorum ki! Ama şöyle düşün, seni gerçekten seven biri yanında olur ve bırakmaz, unutma! Asla değersiz hissetme, onun gidişi seni eksiltmez, aksine, daha güçlü biri yapar! Biliyorum şu an güvenmek istemiyorsun ama zamanla iyileşeceksin, renkli hayatın yine seni çağıracak. Sıkıca sarılıyorum sana, unutma yalnız değilsin! 💕✨
Ah.. canım benim kıyamam.. Ama üzülme bi süre sonra hayat seni yıprata yıprata olgunlaştırıyor biliyor musun artık en büyük hayvanlığı da görsen böyle duyğularını dile getirip içini dökemiyorsun belalı mesaj atamıyorsun.
Çocuk sana iyi şeyler demiş ama bu hata .. değerini bilmeyen kiza bunu yazdığın an kaybedersin. sen kendi yaptığın hatayi yaz. bunu yazan Çocuk gitmişse... anlaki sorun sende
Kız okurken ağladım ya ben🥺 çok ilgili hatta aşırı ilgili erkekde illa sıkıntı oluyor. Kendine bağlamak için böyle de terk ediyor. Uzme kendini değmiyor
hesabını niye kapatıyorsun engelle geç bu arada dürüst insanlar çok yemin etmez büyük laf eden adamlara güvenme kuzum yoksa kandırılırsın sözlere kanma davranışa bak geçmiş olsun🌸
Yaptığı şerefsizlik ztn çoğu erkek fazla sevgiden ilgiden kaçıp ortadan kayboluyorlar kimseyi haddinden fazla sevmeyeceksin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Büyük büyük laflar ederler seni bağlarlar kendilerine sonra da kaybolup giderler. Ayrılmak istiyorum konuşmak istemiyorum demek böyle güruh tiplere fazla gelir. Kalbin kırık tahmin ediyorum ama muhatap olmamaya çalış