Biriyle buluştuk ama sonrasında 4 gün oldu yine yazmıyor. İletişimi keseyim mi?

Merhaba, biriyle buluştuk güzeldi evime bıraktı. Ondan sonra 2 gün konuştuk beni tekrar buluşmaya davet etti. O buluşmada elim titremişti elimi tuttu. Sonra motor kullanmıştık belinden tutmuştum ordan elimi tuttu. İşte ben korktum falan dedim alışırsın dedi. Vakit geçirdik sonra evime bıraktı. Ne o yazdı ne ben. Ben aslında yazacaktım ama onun yazmasını bekledim. Sonra 10 gün sonra ben yazdım çok tınlamadı sanki. 3 gün sonra o yazdı buluşmak için ben de kabul ettim buluştuk. Buluştuktan sonra yine kimse yazmadı. Ben çünkü ondan bekliyordum yine ve hani mesaj atar diye düşünmüştüm. Sanırım o da ben istemiyorum falan sandı çünkü buluştuğumuzda soğuk oluyordum istemsiz ilk başlarda böyleyim. Ondan 3 gün sonra da ben yazdım. Buluşalım mı 2 gün sonra diye o da motorcu ekiple dışardayım haberleşiriz dedi. 2 gün sonra yazdım geç dönücem gibi duruyor dedi. Ben de arkadaşlarla buluştum zaten dedim. 4 gün oldu yine kimse yazmıyor hep çevrimiçi

Biriyle buluştuk ama sonrasında 4 gün oldu yine yazmıyor. İletişimi keseyim mi?
Cevapla