Flörtümle tartıştık. Sonra bana görüldü yaptı. Dün gündüzden beri de yazmadı bana. Benim mi yazmam lazım onun mu?

Çok ciddi bir sorun değildi. Tartıştık. Ben de ortam sakinleşsin diye '' gerildik biraz, sonra konuşuruz'' yazdım. O da görüşürüz yazdı, bende görüşürüz yazdım. Görüldü yaptı öyle. Ve daha da yazmadı. Akşam da yakın arkadaşlara fotoğraf attı. Elinde biraz ps oynuyor. Gece ilerleyen saatlerde yazar diye bekledim ama yazmadı. Sizce ne yapmalıyım? Ben mi yazayım yoksa ondan mı bekleyeyim? Flört diyorum ama hani bir kere öptü falan beni öyle basit sadece konuşmaktan ibaret bir flört değil

Flörtümle tartıştık. Sonra bana görüldü yaptı. Dün gündüzden beri de yazmadı bana. Benim mi yazmam lazım onun mu?
Cevapla