Neden yazmiyor bana, iki gün önce igileniyor gibiydi...

3 gün önce aile dostumuzun ogluyla yazismaya basladim faceden. Birbirimizi gorurduk ama pek sohbet etmezdi sadece selam verirdik. Faceten arkadas olduk ve ilk konusmamizda 200 tane mesaj atmisiz toplam. Baya konustuk derin konulara indik. Ben onun bir arkadasiyla cikiyordum ama ayrildik. Acaba o mu soguttu, biliyordu ve o konuyu konustugumuzda herseyin hayirlisi dogal birsey insanlar birbirini zamanla taniyor demisti ve yazismaya devam etmistik . Nasil gidiyor yaz tatili yazmisti, bende eh iste biraz skci yazdigimda. Kiyamam falan yazmisti. 2 gündür online ama hic yazmiyor:S o ilk yazismamizda ben yazmistim ilk.

neden olabilir?
Neden yazmiyor bana, iki gün önce igileniyor gibiydi...
Cevapla