İki gün önce tanıştık, akşam mesajına cevap vermedim diye trip atıyor. Yaptığı abartı değil mi?

Tanışalı iki gün oldu daha doğru dürüst tanımıyoruz birbirimizi akşam ailemle kuzenim vs dışarı çıktık müsait olamadım kafamı dağıtmak istedim telefonu almadım bir sürü arama mesajlar birakmış dışarı çıkacağımı da biliyordu söylemiştim. Eve geçince de yorgun olup yazmadım uyudum sabahında baktım bir sürü arama şok oldum aradım ben seni çok yanlış tanıdım kafana göre davranmazsın vs bir sürü şey söyledi sadece mesaja geç cevap verip dışarı çıkıp ailemle vakit geçirdiğim için? Ben direkt bağlanmak istemiyorum daha yeni tanıştık sonuçta her yaptığımı söylemek zorunda değilim evden çıktım eve geldim vs ilk gün güzeldi konuştuk güldük iki günlük bi insan yazmadı bekletti diye demediğini birakmadı bende tekrar yazmadım sorabilirdi akşam müsait değilsin diye aramadım nasıl geçti diye öküz gibi davrandı resmen

Güncellemeler
+1 yıl
Cevap vermeyince bekletmiş mi oldum. ? Çok abartı değil mi
İki gün önce tanıştık, akşam mesajına cevap vermedim diye trip atıyor. Yaptığı abartı değil mi?
Cevapla