6 yıllık ilişkimi nasıl yeniden canlandırıp eski sevgilimi kendime bağlayabilirim?

6 yıllık ilişkimle barışmaya çalışıyorum seni seviylrum ama eskisi kadar değil diyor, istiyorum da olmak ama ilişkiye güvenmiyorum diyor ( sürekli ayrıl barış ilişkisiydi ve ayrılınca ben başkalarıyla da konuştum) şimdi temas anlamında bana çok yükseliyor özellikle yan yanayken ama sevgili olamıyoruz gıdım gıdım ilerliyo ne yapabilirim? Nasıl aklına sokabilirim kendimi ve eskisi gibi olur mu sizce hayatımda senden bu kadar soğumamıştım diyor.

6 yıllık ilişkimi nasıl yeniden canlandırıp eski sevgilimi kendime bağlayabilirim?
Cevapla