İlişki Soruları
Kocam kilomla dalga geçiyor benimle ilişki yaşamıyor?
Bugün kilomla dalga geçti ben bir şeyler yaşamak istediğimi söylediğimde ( göbeginden a*ını göremiyoruz dedi) Ben o kadar kilolu hissetmiyorum boyum 167 kilomu sonradan aldım 68-69 oldum görseldeki gibiyim bugün çektim...
İlişkilerde Gerçekten Olgun musun, Yoksa Sadece Öyle mi Görünüyorsun?🧜♀️✨?
Hepimiz ilişkilerde bazen olgun, bazen de duygularımızın esiri olabiliyoruz. Kimimiz sorunları konuşarak çözmeyi seçerken, kimimiz susup duvar örüyoruz. Peki sen hangisisin? 🖤✨🥂
Kadınlar neden kendi ilişkisinde farklı erkek ister?
Farklı üçüncü bir kişi ister ilişkisinde (farklı erkek yani)
İlişkide kısıtlama kıskançlık normal mı? özgürlük olur mu ilişkide?
İlişki dinamiği nasıl olmalı ilişkide kurallar olmalı mı? Ciddi ilişki hatta evlilikten bahsediyorum. Kısıtlama mı dersiniz ilişki kuralı mı dersiniz bunlar olmalı mı. İlişki içinde olduğumuz için özgürlüğümüzden aslında...
Olgun erkek genç kız ilişkisi harika değilmi😍?
Kızın yaşıtı sevgiliside uzaktan izleyip ağlıyor 😂
Hayalimdeki ilişki saygı, güven ve romantizm dolu nasıl bir şey olmalı sizce?
Benim hayalimdeki ilişki İkimiz de birbirimize saygı güven ve aşkla bağlanalim Romantik biriyim ve karşımdaki kişinin de böyle olmasını çok istiyorum örneğin ben hep sıkılmadan annemi kapı da karşılarim örneğin...
29 yasindayim hic sevgilim olmadi, erkekler neden iliski istemiyor sizce?
29 yasindayim hic sevgilim olmadi
Bu ilişki çok yordu beni adam kadın gibi geliyor artık saygım kalmadı ayrılmalı miyim?
1 yılı geçti alışkanlık var
Erkeklerle ciddi ilişki düşünemiyorum, hep takılmalık istiyorum neden böyleyim?
Hep takılmalık kafasındasym takılmaktan kastımda beni gezdirsin yedirsin içirsin ama iş ciddiye binince o kişiden uzaklaşıyorum bna ciddş geldiklerinde direk soğuyorum nedenini bilmiyorum
22 yaşındayım, neden hâlâ ciddi ilişki kurabileceğim düzgün bir erkek bulamıyorum?
Neden istediğim gibi bı erkeği bulamıyorum? Aynı meslekten birini zaten bulamıyorum, bulduklarim da konuyu cinsellige getiriyor amaçları ne anlamıyorum 22 yaşındayım 1kez bile sevgilim olmadı. Hep flört oldu havada kaldı....
Arkadaşlarımın ilişki dramalarını dinlemekten çok sıkıldım, siz olsanız ne yapardınız?
Kız arkadaşlarımın sevgilileri ile ilgili takıntıları beni yoruyor sürekli onların ilişkilerinde ki olayları dinlemekten çok sıkıldım yüz yüze mesajlasarak arayarak hastayım mesela geçmiş olsun için arıyor başlıyor bana...
Romantik bir kadın olarak dominant, sert mizaçlı erkekle ilişkide uyum yakalanır mı 🤔?
Ben romantigim daha sert mizaçlı dominant girişken erkeklerden hoşlanıyorum. uyumlu olabilir miyiz itici bulabilir mi bu özelliği mi? fazla duygusal yumuşak romantik bulup beni eleştirebilir belki.. 🤔
İlişkilerde gerçekten "3" kuralı var mı?
Mesela 3 gün 3 ay geçince bal ayları bitiyor ve maskesi düşüyor ayrılık oluyor gibi
Sevgilimin facebook profilinde ilişkisi yok yazması normal mi?
Surekli orada post beğeniyor 3 aydir cikmamiza ragmen single yaziyor
İlişkide konuşma aralığı?
1 aydır flörtüm var ama sevgili gibiyiz, gün içinde çok az konuşuyoruz, genelde gece konuşuyoruz bazende ikimiz uyanınca, 5-6 saatl telefonla konuşmuşluğumuz var tek seferdr, bazen 2-3 gün az konuşuyoruz sadece mesajla....
Biri var bana çok aşık ama tip olarak beğenemedim. Siz olsanız ilişkilerde tipe bakar mısınız?
Ben 170’im o da 173 falandır. Ben balık etliyim o baya ince çok zayıf. Dış görünüşe çok bakmam ama biraz uzun olsaydı diyorum. Beni çok güzel seviyor 50 kez buluşmuşuzdur bir kez bana hesap ödetmedi hep pahalı hediye aldı...
Online arkadaş nasıl bulunur, yan yana gelmeden sağlıklı ilişki nasıl sürdürülür?
Gün içinde düzenli olmasa da birbirimize hayatın içinden düzenli şekilde bahsedeceğimiz ama yan yana gelmeden de ilişki sürdüreceğimiz biri nasıl bulunur?
Erkekler neden 30 yaş üstü kadınlarla ilişkiye sıcak bakmıyor, gerçek sebep ne sizce?
Çocuğu olma ihtimalinin az olduğunu düşündüğü için mi yoksa güzellik gittiği için mi dürüst olalım ya da böyle bir takintiniz yok mu
Uluslararası ilişkiler mezunu olunca şirkette okulda öğrendiklerimi gerçekten kullanacak mıyım?
Önüme çıkacak mı yoksa tecrübe kazandıkça öğrenmeme izin verecekler mi
6 yıllık ilişkimi nasıl yeniden canlandırıp eski sevgilimi kendime bağlayabilirim?
6 yıllık ilişkimle barışmaya çalışıyorum seni seviylrum ama eskisi kadar değil diyor, istiyorum da olmak ama ilişkiye güvenmiyorum diyor ( sürekli ayrıl barış ilişkisiydi ve ayrılınca ben başkalarıyla da konuştum) şimdi...
15 senedir sevgilim olmadı, 1 ay süren ilişki bitti nasip değil miydi yoksa ben mi hata yaptım?
Çok uzun yazmak istemiyorum Kızın yanında kendimi kastım ciddi oldum sohbet ettim ama az kız benden daha çok konuştu sarilmalar oldu ne bilim saçını okşama şu bu bir yere gitmeler kahve İçmeler vs omzuma başını dayadı...
Eşim harcadığım her paranın hesabını sorup bağırıyor, bu ilişki nereye gider sizce?
Arkadaşlar ben 1 senelik evliyim kirada oturuyoruz ve eşim çalışıyor şu anlık sadece çocuk falan yok ama eşim bana aylık 2-3 anca veriyor ve asla yetmiyor ben böyle bir insan değilim ailemin durumu iyiydi el bebek gül...
2 yıllık ciddi ilişkimde durduk yere terk edildim?
Merhaba kafam o kadar karışık ki eni sonunda buna başvurmak istedim 2 yıllık bir ilişkim vardı ayrılıklarımız olsada kısa sürmüştü ama son zamanlarda her şey çok iyiydi 31 Aralık gecesi bana çok güzel metin yazdı...
Çok sevdiğiniz bir ilişki toksik oldu mu hiç?
Çok sevdim ama kız kafasına göre engelle aç engelle aç barış ayrıl illallah dedirtti seven insan böyle şeyler yapıyor mu ya
Lezler arası ilişki olursa hamilelik durumu?
Lezler arası ilişki sonrası hamilelik durumu olur mu?
Günümüz ilişkileri?
Kimseye güvenemiyorum artık bir sevgilim olsun diyorum ama konuştuğum kişi beni öldürür diye korkuyorum artık karşımdaki insanın düzgün çıkıp çıkmayacağı belli olmuyor geldiğimiz döneme bak
İlişki hakkinda yardımınıza ihtiyacım var lütfen yardım edermisiniz?
Şimdi benim 4 yıllik sevgilim var ve biz iyi anlaşiyorduk o bir restorana çalışmaya girdi ve oradaki bir şefi kendisine sürekli fazla samimiyet kuruyordu kız arkadaşımdan 10 yaş büyük. Ama ben rahatsız olduğumu söyledim...
İlişki süreleri hakkında ne dersiniz?
Aslında insanlar ilk 6 ay sadece karşısındakini tanımalı his beslememeli doğru olan bu ama yapamıyorlar İşte sonra mutsuz oluyorlar tanımak yerine seviyorlar çünkü
Uzaktan ilişki bitince attığım yarı açık fotoğrafı paylaşır mı, ne yapmalıyım?
Bir uzak mesafe ilişkim vardı 4 yıldır tanışıyoruz ama 3 aydır sevgiliyiz 1 kez buluştuk öpüştük seviştik daha sonra benim mallığım geldi yarı açık biriyim fotoğraf attım şimdi ayrılsam orada burada paylaşır mı diye...
Evlendikten sonra ilk ilişki düğün gecesi mi olmalı yoksa balayında mı daha iyi olur?
Hangisini tercih edersiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer