Uzaktan ilişki gerçekten yürür mü, spontane buluşma olmadan nasıl sürdürülebilir?

günaydın KScanlar sevgili arkadaşlar İstanbul 'un anadolu yakasından avrupa yakasına bile zorken buluşmak farklı il'den zor olduğunu yaşadım gördüm neden uzağı iyileriz ya olursa deriz adı üstünde uzak ha deyince çıksak mı gezsek mi napsak gibi spontaneler imkansız olacaktır deneyimleriniz nelerdir?
Uzaktan ilişki gerçekten yürür mü, spontane buluşma olmadan nasıl sürdürülebilir?
Cevapla