Yaşça büyük olduğum için terk edildim, çevre baskısıyla biten ilişkiyi ve ihaneti nasıl atlatırım?

Erkek arkadaşım o kadar mutlu bir ilişkimiz varken birdenbire arkadaşlarının ve kuzenlerinin lafıyla ilişkisini benimle bitirdi. Daha düne kadar benimle evlilik planları yapan kişi şimdi artık bana mesaj dahi yazmıyor ve öğrendim ki başka kızlara yazmaya başlamış. Onu aldatan eski sevgilisine bile yazıyormuş. benimse tek suçum yaşça büyük olmam.. Sadece bana çok kötü bir şekilde muamele yapıyor sürekli kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu Sen bana yakışmıyorsun diye mesajlar yazıyordu.. çevresi bu konuda doldurmuş onu çok yakışıklı olduğunu benimse kaç yaşında bir kadın olduğumu falan söylemişler.. Ne zaman içki içiyor sarhoş olduğu zaman beni arıyor ve iyi ki varsın Seni unutamadım diyor ve kapatıyor ve bir daha günlerce aramıyor. dün sabah 5-6 defa aradı telefonunu açmadım çünkü canı isteyince arıyor ona beni yedekte bırakma şansını artık vermedim.. Ben hâlâ olayın şokunu anlatmaya çalışırken yaşadığım manevi yıkım beni çok yıkıyor. Böyle bir süreci nasıl atlatabilirim. Bu kadar sözler vaatler verip de arkasından böyle bir şey yapması beni çok hayattan soğuttu. Çok daha iyi birisini bulup ona ondan daha iyilerini bulabileceğimi gösterip ona da benim acımı yaşatmak istiyorum ama şu anda buna enerjim ve isteğim yok. böyle bir şey yaşasanız ne yaparsınız

Yaşça büyük olduğum için terk edildim, çevre baskısıyla biten ilişkiyi ve ihaneti nasıl atlatırım?
Cevapla