Berbat ötesi bi noktadayım en son bu halde 21-22 yaşlarında olmuştum. Şu an 24 yaşındayım bir kaç aya 25 olacağım.
En son bi sanal çevrem vardı bi tarzım vardı sevecen biriydim herkesle iyi anlaşır herkesi memnun ederdim ama ne olduysa birinden hoşlandıktan sonra bozuldu her şey. Arkadaşlarım ihanet etti sanal çevrem bi anda yok oldu. Hesapları kapattım. Sevdiğim kişi beni çok değiştirdi yani ilişkideyken her şeyine katlandım. Sözler verdi ve en sonunda terk edip gitti.
Bu beni öyle yıktı ki hayatımda ilk defa bu kadar yalnız kaldığımı hiç hissetmemiştim. Sadece birkaç samimi arkadaşım kaldı. Eski halimden eser kalmadı. Eski tarzım gitti dönemiyorum sevecen halim gitti daha katı daha negatif biri oldum kendimden tiksinme dönemimdeyim. Ne yetişkin ne çocuk hissediyorum zaten iş arıyorum hiçbir şeyim yolunda gitmiyor. Bi daha birini sevebileceğimi dahi düşünemiyorum zaten birini bulabileceğimi de sanmıyorum. Kırılma noktam oldu yani içim bomboş hissediyorum nasıl atlatıcam bu dönemi? Hayata bakış açım değişti en yakınlarımdan ihanet gördüm ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer