Kötü bir dönemden geçiyorum, ihanet ve ayrılık sonrası kendimi nasıl toparlarım?

Berbat ötesi bi noktadayım en son bu halde 21-22 yaşlarında olmuştum. Şu an 24 yaşındayım bir kaç aya 25 olacağım.

En son bi sanal çevrem vardı bi tarzım vardı sevecen biriydim herkesle iyi anlaşır herkesi memnun ederdim ama ne olduysa birinden hoşlandıktan sonra bozuldu her şey. Arkadaşlarım ihanet etti sanal çevrem bi anda yok oldu. Hesapları kapattım. Sevdiğim kişi beni çok değiştirdi yani ilişkideyken her şeyine katlandım. Sözler verdi ve en sonunda terk edip gitti.

Bu beni öyle yıktı ki hayatımda ilk defa bu kadar yalnız kaldığımı hiç hissetmemiştim. Sadece birkaç samimi arkadaşım kaldı. Eski halimden eser kalmadı. Eski tarzım gitti dönemiyorum sevecen halim gitti daha katı daha negatif biri oldum kendimden tiksinme dönemimdeyim. Ne yetişkin ne çocuk hissediyorum zaten iş arıyorum hiçbir şeyim yolunda gitmiyor. Bi daha birini sevebileceğimi dahi düşünemiyorum zaten birini bulabileceğimi de sanmıyorum. Kırılma noktam oldu yani içim bomboş hissediyorum nasıl atlatıcam bu dönemi? Hayata bakış açım değişti en yakınlarımdan ihanet gördüm ya.

Kötü bir dönemden geçiyorum, ihanet ve ayrılık sonrası kendimi nasıl toparlarım?
Cevapla