İlişkide haksızken özür yerine konuyu saptırıp erkeği suçlu hissettirmek zayıflık değil mi?

Köşeye sıkışınca ağlamak, "üslubun kötüydü" demek veya eski defterleri açmak... Kusura bakmayın ama haklı çıkmak için erkeğe sürekli suçluluk psikolojisi yüklemek zayıflık değil mi?

İlişkide haksızken özür yerine konuyu saptırıp erkeği suçlu hissettirmek zayıflık değil mi?
Cevapla