Bir erkeğin böyle yapması özlem ve pişmanlığı mı gösterir?

5 yıl sevdik çok zor evlendik her şeyi dorularına kadar yaşadık. 4 ay evli kaldık ve beni acımasızca yarı yolda bıraktı. Kendi suçu daha fazlaydı ama bende de sorunlar vardı inkar edemem. Ama halledilmeyecek şeyler değildi annesinden ayrılamadığı için seçim yaptı. Ve boşanıyoruz türlü iftiralar attı aldatmaya varana kadar. Ama şans eseri gece çıktığımda apartmanımın bahçesine geldiğini gördüm. Ve kendi doğum gününde beni aradı açmadım. Ve kendisine yeni hesap açıp bir sürü sevmediği tip kızlar eklemiş. Bir erkek neden bunları yapar pişman mıdır neden kız ekler bir sürü?

Bir erkeğin böyle yapması özlem ve pişmanlığı mı gösterir?
Cevapla