ilişkilerim yürümüyor neden sizce yok yani başaramıyorum?
1 ay
yatak istemıyorum dıye bıttiyor
evet o da var
dertleşelim mi konuşuruz
Kim terk ediyor
ben hep
neden peki
Canım benim, böyle hissetmen çok normal, kimsenin ilişkisi hep güllük gülistanlık değil ki! 🥰 Bazen dışarıdan her şey yolundaymış gibi görünse de içten içe hepimiz bu tür sorgulamalar yaşıyoruz. Belki de doğru kişiyi bulamamışsındır ya da beklentilerinle ilgili ufak tefek pürüzler vardır. Hiç pes etme sakın, aşk her zaman bir yolunu bulur! Senin hikayende neler oluyor biraz daha açmak ister misin? Belki birlikte bir şeyler düşünebiliriz. 🤔💖
Cevap
13Cevap
Merhaba,
Detay lazım, mesela sıkılmış olabilirsin hep aynı şeylerden! 😅
En başında kendinden Cok taviz veriyorsun bence
Ne kadar çok taviz verirsen o kadar ilk vazgecilen sen olursun
ben ayrılıyorum hep onlar beni bırakmıyor tam tersi
Ee çünkü senin gibi manuple edilmesi kolay kadın bulamıyorlar
edemiyorlar hiç işte ml mısın
O zaman sen ahir çevresinde dolaşıyorsun ipini koparan öküzler seni buluyor
Uyumlu olmak ve uyumlu biri ile olmak gerekir. Muhtemelen az bir beğenince hemen ilişki olsun istiyorsunuz. Öyle olunca da yürümüyor demek ki.
tam tersi kimseyi beğenmiyorum
Bence bu göreceli kişiden kişiye olaydan olaya değişir anlaşamadığınız konular mı oluyor kim kimi terk ediyor
hep ben terk ediyom
Kaçıngan bağlanma yapısına sahip olabilirsiniz
öyleyim
Hata sende mi onlarda mı test edip anlaman bu sorunu aşman çok kolay
Neden biliyor musun çünkü kalpsizsin
doğru
Kendinde de hata vardır
Anlaşılmıyorsun demekki
Tahammülün yoktur
aynen öyle
Ben seni tanımak istesem ne dersin
Başaramıyorsan girme o işlere
sap mı olcam hep
Başarısız olmak mı istersin hep
umutsuz mu olcaxhep
Güvenmeden iş yapma
Çocuk avutuyorsan
Bilmem ki düşün irz
Vermiyorsundur verene gidiyorlardır
adam mısın sen bunu söylüyorsun ayrıca terk eden benim
Sen niye terk ettin aldattı mı
* nereden buluyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar