Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!

Çoğu zaman kek yapınca bazen ayarını kaçırıp çok yapıyoruz, bazen de yetmiyor ve israf ediliyor ama bu sayede kalan kekleri değerlendiriyoruz.

Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!

Malzemeler

- Kek (satılan keklerden de oluyor)

- Nutella

- Tereyağı (toplanma zorluğu yaşanırsa)

Süsleme için

- Çikolata

- Hindistan cevizi

Yapılışı
Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!

Keki önce ufalıyoruz daha sonra Nutella ile kıvam elde ediyoruz toplanana kadar yoğurun.

Sonrasında minik top haline getirin ve dolapta 30 dakika tutun
Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!

Son olarak eritilmiş çikolatanın içinden geçirin üstüne hindistan cevizi yapın süslemesi için. Süsleme bitince yine dolapta tutun sunum yapacağız saate kadar...

Ve popcake sunuma hazır...

Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!

Afiyet olsun....

Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!
Cevapla