Çoğu zaman kek yapınca bazen ayarını kaçırıp çok yapıyoruz, bazen de yetmiyor ve israf ediliyor ama bu sayede kalan kekleri değerlendiriyoruz.
Malzemeler
- Kek (satılan keklerden de oluyor)
- Nutella
- Tereyağı (toplanma zorluğu yaşanırsa)
Süsleme için
- Çikolata
- Hindistan cevizi
Yapılışı
Keki önce ufalıyoruz daha sonra Nutella ile kıvam elde ediyoruz toplanana kadar yoğurun.
Sonrasında minik top haline getirin ve dolapta 30 dakika tutun
Son olarak eritilmiş çikolatanın içinden geçirin üstüne hindistan cevizi yapın süslemesi için. Süsleme bitince yine dolapta tutun sunum yapacağız saate kadar...
Ve popcake sunuma hazır...
Afiyet olsun....
Kalan Kekleri İsraf Etmek Yok, Onlarla Popcake Yapalım!
@lenii gordum. ınternette de sıklıkla var olan bır tarıf ama tatlının, yanı çiğ yenecek tatlıların ıcınde yag vb urunlerı sevmıyorum. donuyor sonrasında o yuzdende dıkkatımı cekmıyor : ))
En İyi Cevaplar