Merhaba arkadaşlar, bugün size benim sürekli yediğim az kalorili çok proteinli bir kahvaltı önerisinde bulunacağım. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar...
Malzemeler
Yarım su bardağı yulaf ezmesi
Yarım su bardağı su
Yarım su bardağı light süt
Bir miktar tarçın
İstediğiniz bir kaç meyve(tercihen muz)
*İsterseniz hepsini sütten veya sudan yapabilirsiniz.
Yapılışı
Bir tencereye veya tavaya yulaf ezmesini koyup kavuruyoruz. Daha sonra suyu ve sütü ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz.Tarçın miktarını kendinize göre ayarlayabilirsiniz ben tarçın fazla sevmem tatlandırmak adına bir iki çay kaşığı ekliyorum. Fokurdamaya başlayana kadar karıştırmaya devam ettikten sonra fokurdayınca ocağın altını kapatıyoruz. Bebek maması kıvamına geliyor zaten bunu bir kaseye koyuyoruz. Üstüne istediğiniz meyveyi koyabilirsiniz. Ben 1 veya 2 tane muzu dilimleyip koyuyorum ve tadı mükemmel oluyor.
👉Denersiniz yorumlara aldığınız sonuçları beğenip beğenmediğinizi yazarsanız sevinirim.
Dipnot: Şunu belirtmek isterim ki yulaf ezmesinden nefret eden bir insandım bayağıdan beri de spor yapıyorum ve yüksek lifli yüksek proteinli yiyecekler yemem gerektiğinin farkındaydım. Bu tarifi bana Hakkı hocam verdi ve bende tarifi aldığım günden beri severek yapıp yiyorum yani diyeceğim o ki "Yulaf ezmesini çiğ pişirmeden yemek bir ölüm" 😂 İlgilenenler bir de böyle denesin. Deneyenlere şimdiden Afiyet olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar