Az önce poğaçayı fırına verdim. Hazır poğaça yapmışken bir de kek yapayım dedim. Zaten çocukların isteğide bu yönde olunca mecburen ve keyifle en sevdiğim keki yapmaya karar verdim. Fakat evde ceviz kalmamış. Malum sıkıntılı bir süreçten geçiyoruz ve ceviz için evden kimseyi dışarı göndermek istemedim. Onun için bu sefer keki hindistan cevizli yaptim❤.
Lafı fazla uzatmadan kekin tarifine geçeyim 😀

Malzemeler
- 4 yumurta
- 1 su bardağı sıvı yağ
- 1 su bardağı süt
- 2 su bardağı şeker
- 2, 5 su bardağı un
- 1 su bardağı hindistan cevizi
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya1 paket kakao
Yapılışı
Derin bir kabın içinde bütün malzemeyi bir çırpıcı yardımı ile güzelce çırpıp hamuru yağlanmış kek kalıbına döküyoruz.

Önceden ısıtılmış fırında 180 derecede pişiriyoruz. Afiyet olsun😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar