Bu çorbayı pek sevmem ama sırf babam sevdiği için sürekli yapıyorum. Biz yazdan organik olarak domatesleri konserveye katıyoruz kışın kullanıyoruz. Bu yüzden kışın GDO'lu domatesleri hiçbir yemekte tercih etmiyoruz. Bende yazdan kalan konserve domateslerle domates çorbası yaptım.
Malzemler

- 2 Yemek kaşığı tereyağı
- 3 Yemek kaşığı un
- Yarım kavanoz domates
- 1 Litre sıcak su
- 1 Su bardağı süt
- Tuz
- Eritme Peynir
Konserve domatesleri robottan geçiriyoruz.

Tereyağı ve unu bir tencerede kokusu çıkana kadar kavruyoruz.

Sonra robottan geçirdiğimiz domates suyunu ilave edip karıştırıyoruz.

İyice karıştırıp suyumuzu ilave ediyoruz. 15 dk kaynatıyoruz.

Sonra sütümüzü de ilave edip kaynamaya bırakıyoruz.

Servis edeceğimiz zaman peynirimizi de üzerine serpiyoruz. Afiyet olsun :* Başka bir Emira Mutfak Yemeği'nde görüşmek üzere :*

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar