İçine kapanıklık ve çekingenlik bir insanı özellikle hangi mesleklerde zorlar?
Hangi mesleklerde zorluk yaşayabilir
Ne kadar tahammülsüzsünüz? Her şeye sinir olur musunuz?
Yoksa çok sabırlı ve çok sakin bir yapınız mi var Çevrenizdekiler sizce size Tahammül ya da sabır konusunda nasıl bakıyor Keşke Şöyle olsaydım ya da olmasaydım dediğiniz bir husus bu konularda ön planda oluyor...
Böyle bi ilişkiden kendi içimde nasıl kurtulabilirim?
Kızlar selam 3,5 yıllık bi ilişkim var ve beni defalarca sebepli sebepsiz şekilde terketti bu da bende bağımlılık mı yaptı bilmiyorum onu ne yaparsa yapsın affettim. Geçenlerde bana çok büyük bi hata yaptı af diledi vs vs...
Kahveler içildi mi?
Günün 3. Kahvesiyle bakışıyoruz. Yanına koyduğum çikolataları asla yemiyorum ama koymayınca da eksik kalıyor ahahah 🤣
İnsanlar empati yoksunu insanlarda ne buluyolar ya?
Onlara aşık oluyolar.. Ağzından çıkanı kulağı duymaz, söylediği sözün karşı tarafta nasıl etki yaratacağını bilmek istemez. Millet bu hıyarlara bayılıyor. Aman çok mu marjinalll. Hay sizin akliniza.
Yeni yıl temizliği başladı mı?
Yeni yıla girmeden evde herbir köşeyi temizlerim. Yeni yıla temiz bir ev ve temiz bir enerji ile girmek lazım.
Et kavurma mı tavuk kavurma mı?
Hangisi favoriniz? #MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Yemek #Kavurma #EtKavurma #TavukKavurma #Anket #YemeİçmeAnketleri #MFBHFenomen1
Sizin için en kötü alışkanlığınız nedir?
Genel kanı demiyorum ben sigara kullanıyorum ama üşengeçlik daha kötü bir alışkanlık bence bende
Arkadaşlar doktor 6 defa ekmeğe damlatıp yememi istedi ama reçetede 1 defa diyor?
Bu d vitamini arkadaşlar ve ben 6 defa damlatıp yedim bir şey olur mu
Rafa Silva takımla birlikte antrenmanlara başladı! Sizce yıldız futbolcu eski günlerine dönecek mi?
Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ️️⚽️. Beşiktaş'ta mutsuz olduğu gerekçesiyle takımdan ayrılmak isteyen ve antrenmanlara katılmayan Rafa Silva bu hafta itibariyle takımla antrenmanlara başladı. Peki sizce...
Beni neden hep doğulu erkekler seviyor?
Ben batılıyım bana hep doğulu erkekler aşık oluyor seviyor neden böyle
Arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim deyimini çürütüyorum?
6 senelik arkadaşım var birimiz açik birimiz kapalı birimiz alkol nedir bilmez birimiz her gün içer gittiğimiz ortamlar sevdiğimiz şeyler tamamen farklıdır birimiz namaz kılar birimiz dua bilmez mesela karakter olarakta...
6:45 neee demek?
Ex kaybedenler klubü filmini size atıp sonra ayın 13ü 6:45de 6:45de gec kalma derse ne anlarsınız nereye gidilmeli napmalı ne anlamalı lannnn
Ptt kargom gelmişti sabah evde olmadigim icin teslim edemediler başarisiz teslimat denemesi tekrar adresinizi ziyaret edilicek?
Diye mesaj geldi simdi ögleden sonra bidaha mi gelir yoksa yarına mı kaldı
Aynı polisle iki defadır çevirmede karşılaşıyoruz üçüncü de evlenme teklifi gelir mi sizce🤪?
Yine mi sen dedi güldü kesin yazicak dimi jsjsjs evlenmeyecekse uğraştırmasın beni saçma sapan hayallerle ekran bozuk zaten zar zor görüyorum hayır yani altı üstü bi imza ceza kağıdı olmadan jsjsjs
Zengin olgunlar neredesiniz?
Nerde fakiri duygusalı var beni buluyor ya kimsenin annesi değilim. Erillik yerlerde türkiyede gerçekten. Adamın otele verecek parası yok sanaldan bir durmuyor ağzı. İşte bu yüzden olgun erkekler candır.
Hayatta hiçbir şey yolunda gitmeyince ne yapıyorsun?
Bunun taktiği nedir? Ben bir süre sessizliğe çekildim ve hala öyleyim. Bir süre kendi başıma kalıp kendimle yüzleştiğim zaman iyi geliyor. O yüzden kendi içime çektim kendimi.
Kadın çalışıp para mı kazanmalı yoksa evi ile mi ilgilenmeli?
Günümüzde ekonomik şartlar gereği tek maaşla geçinmek pek mümkün olmuyor. Olsa da bir şeyler daima eksik kalıyor. Ben gerekli ortam var ise kadının çalışmaması taraftarıyım.
Sevmediğiniz hâlde neden unutamazsınız?
Eski eşimle 9 ay önce boşandık evliliğimiz kısa sürdü anlaşamadık ayrıldık ona çok bağlı birisi değilim soğudum yaşattıklarından dolayı onun için ölüp bitmiyorum ama unutamıyorum kızlar beni çok iyi anlayacaktır...
Asgari ücreti siz belirleseydiniz kaç para yapardınız?
Mevcut şartlarda karar bende olsaydı 35.000,00 TL yapardım.
Karşı cinse bakan süzen sevgiliniz bunu yanlışlıkla yaptım dese ne yapardınız?
@Sosyetic_SheqiiL soruya ilham olduğu için teşekkürler dsjsj ✌
Bıyıklı erkekler çok itici görünmüyorlar mı sizce de?
tek başına bıyık olunca sanki yüzünde unutulmuş bir tüy parçası var gibi duruyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer