Ailesiyle yaşayan insanlar neden bu kadar zorbalanıyor?

29 yaşındayım ailemle yaşıyorum. Bana baskı vs yapmazlar gayet iyiler. Çalışıyorum eve destekte oluyorum. Eve gidip gelme konusunda da sorunum yok. Ama sosyal medyada insanlar bu durumu eleştiriyor sürekli yok birey olamamış vs. Ne alakası var yani? Gayet aklı başında biriyim. Kendi işimi de kendim görürüm.

Ailesiyle yaşayan insanlar neden bu kadar zorbalanıyor?
Cevapla