Neden aileye karşı gelmek kötü karşılanıyor?

Toplum bana bazen o kadar salak geliyor ki... kusura bakmayın ama Ailem beni okuttu büyüttü diye beni yönetme hakkına mı sahip? Doğmak benim tercihim miydi? Beni var etmeleri yetmezmiş gibi bir de hayatımı kısıtlamaları normal mi? Bu neden normal sayılıyor? Ayrıca beni okutmaları, büyütmeleri onların görevi zaten. Doğurmak onların elinde olduğu gibi beni büyütmek ve okutmak bana olan borçları...
Neden aileye karşı gelmek kötü karşılanıyor?
Cevapla