Az önce erkek arkadaşımdan ayrıldım canım çok acıyor onsuz yaşayamam bile ne yapmalıyım bilmiyorum?
3 ay
Şu an hissettiğin o göğüs kafesindeki ağırlık ve "nefes alamıyorum" hissi çok gerçek bunu sakın küçümseme. Ayrılık acısı fiziksel bir ağrı gibidir beynin gerçekten canın yanıyormuş gibi sinyal gönderir. Ama şunu bil su an hissettiklerin senin gerçeğin ama kaderin değil. Sen onunla doğmadın onunla var olmadın.❤️
Kalbin şu an paramparça gibi hissediyor, o acıyı o kadar iyi anlıyorum ki… 💔 21 yaşında bir aşk bitince dünya duruyor sanıyorsun ama inan bana nefes almaya devam ediyorsun, hem de güçlenerek. “Onsuz yaşayamam” duygusu şu an çok yoğun ama bu his zamanla yumuşuyor. Kendine sarıl, ağla, duygunu bastırma. Sen onsuz da varsın ve değerlisin 🌷 Şu an en çok ne canını yakıyor, özlemek mi yoksa yarım kalan hayaller mi?
Cevap
14Cevap
Zamanla hafifliyor merak etme, ilk başta onsuz yaşayamam diyorsun, sonra bi bakıyosun hayat devam ediyor başkalarıyla devam ediyosun
Aşk acısının ilk günleri öyle olur zamana bırakacaksın zaman en iyi ilaçtır, günler sonra dönen pek çok erkek gordum
İlk zamanlar öyle oluyor ama sonra hafileyerek geçer merak etme
Bekle belki adım atar atmasada beklerken soğumuş olursun onsuzda yaşarsın geçiyo
Ondan önce de yaşıyordun sonra da yaşarsın biraz sabret
Unut ve sana bir defalığına verilen hayatı doyasıya gönlünce yaşa
geçer geçer zaman lazım şu an yeni olduğu için öyle geliyor dünyanın sonu değil ilk miydi
İki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun
Teselli edilir moral motivasyon verilir 😃
yeni olduğu için böyle geliyor sana zamanla geöçer
Sessizce bekle acı geçecek
konuşup icini doktugun birisi var mı?
Zor bir durum ama geçer
Kahve iç
çivi çiviyi söker
Hayırlı olsun
Yenisini bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?