Erkek arkadaşım ile ayrıldık ve süreci nasıl atlatacağımı bilmiyorum?

onu çok seviyorum onun da çok sevdiğini biliyorum ama ailevi sorunlar işte birbirimizi çok sıkmamız sebebi ile ayrıldık. Daha önce de ayrılıklar yaşayıp barıştık ama bu sefer bende barışmak istemiyorum. Olmayınca olmuyor ya o şekilde düşünün.

onu unutmam gerekiyor ama nasıl unutacağımı nasıl alışacağımı bilmiyorum 2.5 yıllık dolu dolu geçen bir ilişkiydi her gece istisnasız her gece seni çok seviyorum der öyle uyurdu şu an onun başka birine böyle yaklaşıyor olabileceğine vs nasıl alışacağım bilmiyorum. İçten içe bir kanser gibi

Erkek arkadaşım ile ayrıldık ve süreci nasıl atlatacağımı bilmiyorum?
Cevapla