Sevgilimden ayrıldım, ve bu süreçte neler yapmam gerekiyor?

Kısa süreli çok ciddi bi ilişki yaşadım. Annelerimiz tanıştı her şey çok güzeldi, hergün beni sevdiğini söyleyen adam dün ilişkiyi bittirmek istedi. Olayı şu şekilde anlatıyım sevgilimin bir kaç gün sonra doğum günü ve ben erkenden hediyesini aldım veremeden ayrıldık hediyeyi gördükce canım yanıyor her neyse yarın verecektim ama dün kavga ettik. Her gittiği heryeri söyleyen adam söylememeye başladı, uyardım... ama dün gece yine aynını yaptı ve bende köpürdüm üslüpumu bozmadan değişmeye başladığını itam edip kavganın ortasında yüzüne kapattım ve gün boyu bana yazmadı yarın buluşacaktık ayrıldığımız için iptal oldu sabahtan yaptığım içli köfteler, mazemeler, hediye her şey hiç oldu. O takipten çıkmadan takipten atıp numarasını sildim. Ama halen ona karşı bişeyler hissediyorum :(
Sevgilimden ayrıldım, ve bu süreçte neler yapmam gerekiyor?
Cevapla