Sevgilimden ayrıldım fakat cok üzülüyor ne yapmam lazım?

Merhaba arkadaşlar 1 hafta oluyor sevgilimden ayrıldım surekli her konunun sonu kavgayla bitiyordu herşeye ağlayan biridir şimdi bana surekli mesaj atıyor bende kimseyi uzemem fakat aşkım bitti ona karşı cok içim gidiyor vicdanım rahat değil çok nazik konusmaya calisiyorum ama böyle hep mutsuz oluyorum yazdıklarını gorunce cevap vermelimiyim yazdıklarına ona yapilmayacak fedakarlıklar yaptim 5 dakika elini tutmak icin 3 saat yol gelip giderdim ama bu davranışları benim aşkımı bitirdi kimsenin vebalinin üstümde kalmasını istemiyorum lütfen bana bisey önerin ne yapmam gerekiyor?
Sevgilimden ayrıldım fakat cok üzülüyor ne yapmam lazım?
Cevapla