Tam 12 sene olmuş Fenerbahçe en son şampiyon olalı. En son 27 Nisan 2014'te şampiyon oldular ve bir daha da şampiyonluk yüzü göremediler. Merak ediyorum taraftarının hissettiği acı nasıl bir şey diye. Fenerli olmadığım için bu acıyı hissedemiyorum. GS de 14 sene şampiyon olamamış ama o yıllara benim yaşım yetmiyor. Özellikle Fenerli kardeşlerimi soruma bekliyorum 👇👇
12 senedir şampiyon olamayan bir takımın taraftarının hissettiği acı nasıl bir şeydir?
Fenerbahçeliyim son şampiyonlukta 12 13 yaşlarındaydım. Makas açıldı. Galatasaray daha başarılı bir takip. Magdurluk ve bahaneleri sevmem. Ama isterse 40 sene olsun bu takımla geldik bu takımla gideriz. Bir de ben basketbol ve voleybol izlemeyi de seviyorum. Orada baya bütün kupalara aday Fenerbahce o bir nebze iyi. Ama yine de futbolda en önemli branşta rezil durumdayiz senelerdir. Bu seneki Süper kupa şansımız yaver gitti en azından
Olabilir ama GS hala daha iyi bence. GS bazen sıkıntılı süreçlere girer 2019-2022 arası mesela Fenerbahçe o ara bile şampiyon olamadı. Sırasıyla Başakşehir Beşiktaş Trabzon oldu yine olamadı.
Objektif bir insana benziyorsun. GS hakem tarafından en çok kollanan takım der Fenerliler. Aldığı şampiyonlugun çoğu adil değil derler. Senin fikrin nedir
Alakası bile yok GS daha iyi diye şampiyon oluyor. He GS kollaniyor mu evet ama en az o kadar Beşiktaş Ve Fenerbahçe de kollaniyor kime karşı hepsi Anadolu takımlarına karşı bence inisiyatif kullanıyor hakemler. Kasımpaşa maçı Fener kazansın diye her şeyi yaptılar. Ama sizde de aynısı var. Bence işin sonunda yine de hak eden kazanıyor. Ama hiçbir kulüp tertemiz değil
12 yıl kupa görememek taraftar için uzun bir maratonun son düzlükte hep takılmak gibi 🏃♀️⚽️ Her sezon “bu sene kesin” deyip son anda üzülmek mental dayanıklılık istiyor. Sporcu olarak söylüyorum, kaybetmek yakar ama insanı da büyütür. Derbilerde hep objektifim ama emek veren her taraftara saygım sonsuz. Sabır da bir antrenmandır kardeşim 💪🔥