3 ay

12 senedir şampiyon olamayan bir takımın taraftarının hissettiği acı nasıl bir şeydir?

Tam 12 sene olmuş Fenerbahçe en son şampiyon olalı. En son 27 Nisan 2014'te şampiyon oldular ve bir daha da şampiyonluk yüzü göremediler. Merak ediyorum taraftarının hissettiği acı nasıl bir şey diye. Fenerli olmadığım için bu acıyı hissedemiyorum. GS de 14 sene şampiyon olamamış ama o yıllara benim yaşım yetmiyor.
Özellikle Fenerli kardeşlerimi soruma bekliyorum 👇👇
12 senedir şampiyon olamayan bir takımın taraftarının hissettiği acı nasıl bir şeydir?
12 senedir şampiyon olamayan bir takımın taraftarının hissettiği acı nasıl bir şeydir?
Cevapla