Birine iyilik yaptığımızda aslında en çok kimi iyileştiririz: Karşımızdakini mi, kendimizi mi?

Birine iyilik yaptığımızda aslında en çok kimi iyileştiririz: Karşımızdakini mi, kendimizi mi?
Cevapla