Anket haricinde yorum da yazarsanız sevinirim?
İyi duygular beslerim.
Eziklik hissederim, ona karşı içimde tepki oluşur.
Hiç bir şey hissetmem.
Kararsızım, bilmiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
iyilik yapması ve bu iyiliği yaparken bir beklenti içerisinde olmaması hoş bir şey bu zamanda öyle insanları bulmak zor olabiliyor sonuçta etme bulma dünyası ne edersen onu bulur öyle yaşarsın bir gün muhakkak benimde bir iyiliğim o kişiye dokunur
Yani , yardım istediğin kişiye göre değişir.
seninle arası iyi birinden yardım istiyorsan a
Hoşlanmadığın birinden yardım istiyorsan b derim 😊
Hiç bişey hissetmem valla
Kurban bile kesilirken boynu okşanıyo ;) ;) ;)
Ona karşı en kisa zamanda iyilik yapmaya mecbur hiisedirim.
Cevap
3Cevap
İyilik yapmasından hoşnut olurum fakat içinden gelerek iyilik yapıyorsa, yani yalnızca mutluluğu görmeyi seviyorsa tebrik de ederim.
insanların çoğu eziklik hisseder ona karşı tepki oluşturur. çünkü çiğ süt emdikleri için. o yüzden herkes sırtından hançerleniyor.
Mutlu olurum iyilik yapmayı severim bana da iyilik yapılmasında hoslanirim.. sağolhn bana iyilik yapanlar
Diygulaniram onun iyliyinin altinda qalmiram karsilik olarak daha fazlasini yapmaga calisiram
Karşılıksız iyilik yapan insanlara bayılırım. Böyle insanları daha ilk görüşte anlarım.
Adamına göre muamele bna yapmışsa karşılığını veririm
Iyi hissederim tabi cunku bu zamanda iyilik yapan insan gercekten iyi insandir...
Eğer niyetsiz yapmışsa kendimi ona borçlu hiss ederim ve daima ona yardım etmeye hazır olurum
Iyi duygular beslerim onunda yardıma ihtiyacı olduğu zaman yanında olurum :)
Minnet sükran oluşur, bir sekilde karşılığını vermek isterim
Iyilik yapmasi guzel bisey, ama iyi niyetle ve icten yapiyosa iyi, misal cikarisi var diye iyilik yapiyosa oyle sevmem.
İyilige iyilik her kisinin isi, kotuluge iyilik er kisinin isi mis
genelde en uyuz davrandığım kişilr iyilik yapanlar. kimse bna bir şey yapmasın
Sevgi dolu bir hal alırım onun var olduğuna şükrederim
Iyi duygular beslerim
İyi duygular beslerim.
= )
İyi duygular beslerim.
Müteşekkir olurum..
O kadar..
#]
İyiliği asla unutmam. Kötülüğü hiç hatırlamam
Bir şey hissetmiyorum
İyi duygular beslerim.
Öylesine işaretledim borçlu mahçup hissederim
İyi duygular beslerim.
minnet..
a şkkı
Vefa duyarim
İyi düşünürüm
Minnet..
Hic bisey
Iyi sagolsun
C dedim😕
hiçbişey
Hoşuma gider tabii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar