Dünya da hala insanlık varmis diyip o kişi ilginizi çeker mi?🌸
Günaydın
Günaydın
Hayır. Zaten iyilik gereken bi durumum yok ki jdjsjd her şeyi kendim hallediyorum. En fazla düşersem kaldırmak için yardım eder birisi onda da ben tutmam elinden. Kendim kalkabiliyorum çünkü elim kolum tutuyor
Iddialı konuştun. Allah muhtaç etmesin ne diyelim
Bak iste çok kapsamlı düşünmüyorsun şu an. Bu yüzden böyle deme yinede sen
Yaptığın iyilikleri unut anlatarak kıymetsizleştirme, sana yapılan kötülükleride unut ve öyle kimselerin seviyesine inme.
İnsanlardan gördüğün iyilikleri unutma
ve daima onları hatırla, yaptığın kötülükleri de unutma ki, empati kur, üzdüğün insandan özür dile, pişmanlık duy ve RABBİN'den af dile.
Soruna gelecek olursak, bana iyilik yapan insandan, onun güzel davranışını örnek almak adına etkilenirim...
İyiliklere Ve İyilere Daima Zaafım Oldu Hep. İyi Niyet Beni Benden Alır O Kişinin Bağımlısı Dahi Yapabilir.
İyilik yapıp hiç iyilik yapmamış gibi beklentisi olmayanlardan etkilenirim. Çoğu kişi menfaati için iyilik yaptığından, adına iyilik dediği için o iyilik olmuyor.
Cevap
25Cevap
Gösteriş üzerinden iyilik yapanları iyilik olarak görmüyorum ama gerçekten karşılıksız beklentisiz bir şekilde yaparsa o zaman o kişiye imrenirim olması gereken davranış budur derim ama maalesef günümüz Türkiyesinde şova dönüştü
kadınları etkilemenin en kolay yollarından birisi :D :D
Etkileyici bi durum ama
😂😂
Arkadaşlık başka ilgi duymak başka:)
Çok vefalıyımdır.. Bana iyilik yapan ömür boyu etki alanımdadır.
Kimse bana iyilik felan yapmasın. Kimseye minnet etmek istemiyorum. Baikasına yapılan iyilikler ise hoşuma gider
Kesinlikle sen peki 😄
Evettt o yüzden sordum zaten :)
Mesela ne tür itilir :)
İyilik olacaktı 😄
Her türlü iyilik zor gününde koşturan karşılık beklemeyen bakışından bile bi problem olduğunu anlayıp ustune düşen insanlar çok hos
Öyle kişi bulmak zor ama var.
İnşallah karşına öyle birisi çıkar
Valla ben denk geldim bir iki tane ama hepsi evli. Bu şekilde olan insan çok az ve böyle insanlar takdire şayan. Sende Boyle ol 😂
Evet öyle olmaya gayret gösteriyorum. İnşallah hep öyle olur ama kimi insan da dışarıda daha iyi olur göründüğü gibi olmaz 😄
😊😊bence çok fark yoktur. Sadece herkese koşturuyor diye eşleri sinir olur o kadat
Evet , eşleri kıskanıyor iyi olsa bile kötü de öyle olunca 😄
Dünya onlar yüzünden batmıyor
Menfaatsiz bir iyilik ise evet
Etkilenmem olması gereken bu zaten
Hayır üzerimde etki bırakmak kolay değil
İyi insandan etkilenmemek na mümkün.
Bana bir iyilik yapar mısın
Neymis
Tüm şifa bekleyen kullar için Rabb'imize dua edersen çok sevinirim
Ediyorum zaten. Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah
Amin bu güzel günün yüzü suyu hürmetine Rabbim dualarımızı kabul eylesin inşallah hayırlı cumalar dilerim 🙏🙋
Hayırlı cumalar. Amin insallahh🌸
Direk düşerim 😛😛
Bende düşüyorum:)
Evet
Etkilenmem
Etkilenirim
Etkilenirim
Evet etkilenirim
Evet etkilenirim
Etkilenir tabiki insan :)
Evet çok etkileniyorum.
Evet hoşuma gider
Yohhh
Evet
Evet
Aşık oluyorum hemen sana oldugum gibi
Güç, hayran bırakır
Evet etkilenirim
Evet 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?