KPSS lisans sınavına 6 ay kala çalışmaya başlamak gerçekten çok mu geç?

KPSS lisansa 6 ay kaldı ben de çalışayım dedim arkadaşım boşuna çalışma artık çok geç vaktin emeğin boşa gider dedi sizce haklı mı?

KPSS lisans sınavına 6 ay kala çalışmaya başlamak gerçekten çok mu geç?
Cevapla