KPSS lisansa 6 ay kaldı ben de çalışayım dedim arkadaşım boşuna çalışma artık çok geç vaktin emeğin boşa gider dedi sizce haklı mı?
3 ay
KPSS lisansa 6 ay kaldı ben de çalışayım dedim arkadaşım boşuna çalışma artık çok geç vaktin emeğin boşa gider dedi sizce haklı mı?
Dene ne kaybedersin ki hiçbirsey olmasa alt yapının olur bol tekrar ve soru çözümü bak özellikle çıkmış sorular odaklı git video izlemek işin küçük kısmı bol sanslar, herkes her şey der sen nasıl hissediyorsan ona göre yaşa
Ah güzel kardeşim 🌿 daha yolun başındasın, kim sana geç dedi 😊 Altı ay odaklı ve planlı çalışan biri için hiç de az bir süre değil. Mesele süre değil, istikrardır. Moralini bozan cümleleri zihninden çıkar. Sen disiplinli olursan çok ciddi bir ilerleme kaydedersin 🚀
Bu süreçte ruh halini diri tutman önemli. Kendine inan ve her gün küçük adımlar at. Kariyer yolculuğunda cesaret, çoğu zaman bilgiden daha değerlidir 🌟
Cevap
5Cevap
Hiçte geç değil gayet yapılabilir bir süre arkadaşını dinleme sen
Temelin varsa çalış. Yoksa artık millet 85 puanla atanamiyor matematik temeli olmayan biri de 85 çok zor alır gerisini kusursuz yaparsa ancak
bölümüm en son 75 ile alım yapmış
Eee çok iyi o zaman. Şimdi başlasan yetişir. Şanslısın ki bölümün 75 ile alıyor. Emin ol yetişir 85 falan zor ama
Temponuza bağlı bir şey geç değil
günde 8 saat çalışsam
Çalışşam demeyin başlayın hemen düşünemek için bile zamanınız yok kimseyede bakmayın çalışın son dönemde tempolu çalışan kazanır
Hedef ne olacak hangi bolum
sağlık yönetimi
6 ay az bi sure. nereden mezunsun
Rakip elemeye çalışmış sen bir şansını dene
Çalış derim temelin varsa yoksa zaten boş ver
temelim yok matematiğim çok kötüdür lisanstan 80 alsam yetiyor
tarih ve coğrafya temelim var bu arada
matematikte bu arada işlem önceliği bilirim rasyonel sayılar bilirim üslü sayılar bilirim sadece bunlar en temeli olarak yapabiliyorum değer vermede biliyorum en büyük değer en küçük değer
Değil