Gelinbaşı için randevuyu ne zaman almalıyım?
Kızlar yaza nişanım var gelinbası ve makyaj için ne zaman randevu almalıyım yaz sezonda yer bulabilir miyim yoksa şimdi mi halledeyim
Kızlar bilek güreşinde hiç bir erkeği yendiniz mi, ve erkekler siz bir kıza yenildiniz mi?
Kızlar bilek güreşinde hiç bir erkeği yendiniz mi, ve erkekler siz bir kıza yenildiniz mi?
Yeni salgın mı var (bilmiyorum)?
Sadece bogazım agriyo öküsürüyorum da arkadaslarım da öyle olmus
Her şey tutarken en önemli şey kafa dengim değil ne yapmali?
Tipi iyi işi de iyi son model porsche taycanı var ama kafamı sarmıyor konu gitmiyor ilk buluşmaya kokina alıp gelmiş kendiliğinden güven vermiyor pek geniş gibi. Ama düşünceli de çözemedim. Ben sevdiğim çikoltayı söyledim...
Hoşlandıgımbiri ile aynı ortamdayım mecburi ve bana kötülüğüne rağmen onu görünce gülümsüyorum sınırlarımı nasıl koruyacağım?
Napmalıyım hiçbir fikrim yok kendini bilem sınırlarını bilen bir kız olmak istiyorum hayatın her anlamında ama çok zorlu oluyor sizin bu tür durumlarda savunma mekanizmanız nasıl çalışıyor:)
Abi niye olmuyorrrrrr?
Olmuyor ya yeminle olmuyor ister internette tanış ister reelde olmuyor dünyada kaç milyar insan var bir tane düzgün adam yok mu memlekette
Ahtapot ve yengeç tadı nasıl, yiyenler ağızda kötü tat bırakıyor mu 😅?
Hayatımda hiç ahtapot ve yengeç yemedim tadan varsa nasıl bir tat? Ağızda kötü bir tat bırakıyor mu
Hayata karışamamış biri toplumda nasıl yer edinebilir, neler yapmalı?
Ne yaparsak toplumda yer edinebilirix
Uzanıp foto atan erkek?
Yatagına uzanmış eve gelip bana selfie atmış o gün pijamalı bacağımı attım diye mi
Diğer kızlara karşı rahat ama benle hem bakışıyo hem yanıma gelmiyor?
Mesela odadayız gidiyor o kızların yanına oturuyor kıskandırmak için mi yapıyor acaba hatta odaya girdi baktı gördü beni gülümsemeliydi baka baka oturdu oraya
Çok Gaz Çıkaran Biriyle Olur Muydunuz?
Kendinden iğrenmem elbette ama 2 saattir yorganın altında salmaktan yoruldum. Neden derseniz kötü hissediyorum rahatsız gibi salmayınca
Hiç çok yazmak konuşmak istediğiniz ama konuşamadığınız biri oldu mu?
Çok yazmak istiyorum konuşmak istiyorum ama yazamıyorum. Sadece dertleşmek istiyorum ama yapamam. Çok kötü bir durum ya
Erkekler ilk aşkını gerçekten unutamıyor mu, yeni ilişkiler hep onun gölgesinde mi kalıyor?
Yani o kız her zaman akılların bir köşesinde kalıyor mu veya hayatına o kızdan sonra giren kızlar her zaman o kızın gölgesinde mi kalıyor akıllarında. Cidden yıllar geçse de unutamıyor musunuz aşık olduğunuz kızları
Bir erkeği mesajda ve reelde nasıl etkilerim, nasıl elde ederim 🥹?
Mesajda ya da reelde?
Rüyamda gördüklerimin bi anlamı var mı varsa ne?
Ben bi kere rüyamda tam tipim olan bı erkekle yakınlaştığımi hatırlıyorum işte aynı rüya içinde sol avcumda kına vardı sonra kendiliğinden kayboldu sonra 3 kez falan rüyamda kız bebek gördüm bi tanesi erkekti ama işte bi...
Evcil hayvanınız var mı, özellikle de geceleri miyavlayıp uyutmayan kedi besleyen var mı 🐱?
Sabah öğlen keyif yapıyor uyuyor bu saatte de uyutmuyor miyavlayıp duruyor onunla ilgilenmem için
Ruh eşi diye bi kavram var mı yoksa uydurma mı?
Sonucta beraber zaman geciren herkes ortak bi nokta bulup anlasabilir
Bazı insanlar ateş içinmi yaratılmıştır?
Firavunlar zalimler nemrudlar tüm dünyanın efendisi olmak isteyenlerde aslında ruhlarına göre yaşıyorlar bazı insanlar şeytanı yüceltmek ve ateş için yaratılmıştır diye düşünüyorum kötülük doğasında vardır kötülük için...
Sevilmek gerçekten nasıl anlaşılır, yoksa sadece kullanılmak mı ediliyorum?
Arkadaşlar ben iş akıbeti ile Biriyle tanıştım ve bu akıbetim olumsuz kavuşan yani İşim olmadığı Beni almadı Çünkü birkaç tane işi beraber yapmam istendi Ben bunu yapamadığım için iş olmadı Ondan sonra biz bu kişiyle...
Üzüntü duygusu durumunda beslenme sekliniz nasil degisir?
Üzüntüden kendinizi yemek yemeye mi verirsiniz yoksa istahiniz mi kapanir ben direkt yemeden icmeden kesiliyorum da ahahshs
Eşim pubg de kızlarla oynayınca kıskanıyorum?
Yanımda oynuyor böyle oyun dısı konusmada yok ama beni rahatsız ediyor
Evlendim ve pişman oldum, eşimi artık çekici bulmuyorum ne yapmalıyım 😕?
Arkadaşlar bundan 8 ay önce eşimle evlendim, hersey çok çabuk gelişti. Şimdi ise pişman oldum çünkü artık eskisi gibi güzel bulmuyorum onu, birde benden 4 yaş büyük yani ben daha genç birini tercih etmek istediğimi...
Ulaşılması zor birinden hoşlandınız mı (yabancı, ünlü, farklı din/mezhep, yöre vb) ?
Ben hoşlanıyorum… Allah nasip eder mi bilinmez.
22 yaşında anne olmayı çok istemem normal mi?
Gerçekten o duyguyu yaşamak istiyorum. Düşüncesi bile çok tatlı yaaaa 🥰🤍🌸🎉🤍💖😻😻
Eski sevgilim şiddet gösterdi ama seviyorum?
devamı: İndiğimde hakaretler tehditler üzerime yurumeler oldu. Beni dövmeye çalıştı bende şikayetçi oldum şikayetçi olduktan sonra olayları daha da uzatıp adımı çıkarttı. Sonra ne oldu dersiniz? benimle ayrıldığı günün...
Telefon Numaram Babamın Üzerine Kendi Üzerime Nasıl Alabilirim?
Babam uzakta başka şehirde ben başka şehirdeyim onun kimlik bilgisiyle olmuyor mu ya
Birini rehbere kaydettim ama whatsapp da davet et olarak gözüküyor?
Telegramda hala duruyor Getcontact ta beni nasıl kaydettiği etiket gözüküyor İnstagramda da duruyor
Eşimle aramızda 11 yaş fark var, evlilikte ileride ne gibi sorunlar yaşanabilir?
zamanla ne sorunlar yaşanabilir?
Erkekler küçük kızlara ilgi duyuyor?
Pedolar yazmasın boşuna gözlerinş kullanan görür evlisi çocuklusu yaşlısı 24 üstü hepsi 15-20 yaşındaki kız çocuklara bakar kadın erken olgunlaşıyor diyen yüzde yüz pedodur net zaten kadınlar 18 olunca 10 yıl ileriye...
Eski sevgilimden şiddet gördüm ama seviyorum?
bizim 9 aylık bir ilişkimiz vardı toxic olduğu kadar da bagliydik birbirimize. ben 19 yasindayim ve ilk defa bu kadar aşık oldum. O 24 yaşında daha ince cezaevine girip çıkmış dosyası da bı hayli kabarık. Bunlarin çoğu...
Sıkıntı bende mi?
Ya arkadaşlar sevgilim olmadı hep flörtten ilerisine gidemedim. Son 4 yuldırda hayatımda kimse yok flört dahil kimseden de hoşlanmıyorum sadece bakıyorum tipi iyi vaov oluyorum o kadar cidden kimseye bir şey...
Size bir şey sormak istiyorum ya kız erkek fark etmez bu arada?
İsmim Mert Size bir şey demek istiyorum ve sormak istiyorum ben erkeğim kadın kıyafeti giyiyorum hani tayt kilotlu çorap etek elbise File çorap dantel çorap ince külotlu çorap südyen kadın külodu peruk makyaj malzemesi...
Annem beni ve nişanlımı neden hep yetersiz ve daha azına layık görüyormuş gibi davranıyor 😔?
Ben nişanlıyım ikimiz de yeni mezunuz. Nişanımda bence makul bi takı takıldı erkek tarafından 22 ayar 70 gram. Düğünde de 80 gram takacaklarırını söylediler. Nişanlımın arabası var. Yeni işe başladı mezun olmadan işini...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer