evlenmek falan istemiyorum, hata çok erken olarak bakıyorum 23 yaşındayım maddi imkanlarım var
2 ay
Cevap
5Cevap
29’a yaklaştım. Ben de aynıyım. Hiçbir şey değişmiyor üzülme fldkdm
sana birşeyler sora bilirmiyim
"Hayata geç kalmış ama evlenmek için çok erken."
Hmm...
bence çok erken okulumun bitmesine 3 yıl var
suç ortağı hem arkadaş gibi olup hem sevgili gibi çocuk istemiyorum
özgür ruhlu olması bide
yalan konuşmaması benden hiç birşeyi saklamaması olduğu kişilik gibi ortaya cıkması iyisiyle kötüsüyle
benimle
aynı
maddiyata sahip olsun
yeterli
dış görünüş te normal
evlikten beklentim işte bunlar ne olacak başka suç ortağı yeterli değilmi
yemek yapmasını bilmiyorum eve çalışan alırız temizlik falan
senin beklentilerin neler evlik nasıl birşeyde ben bilmiyorum
Hayata erken başlamış olabilir misin
erken mi sence beni mutlu etin
şöyle ben hayata gec başladım arkadaşlarım okula giderken ben gitmiyordum daha 3 yıl üniversitem
var insanların bu kadar erken evlenmesi tetikledi
beni
en son hayatıma 3 yıl önce birini almıştım pişmanlık aldatılma yalan
o kadar yabancıydıki konuştuğu her kelime yalan
guvenim kırıldı çünkü bana çok kötülük yapmıştı
25 yaşındaydı o kendi parasını kazanıyordu sürekli bana üsten bakan biriydi beni aldatıp başka bir kızla sevgili olmuştu beni takıntılı piskopat diye tanıtmıştı
ne diye bilirim ki
o gün ondan zengin olmayı kafaya koydum çünkü insanlar sizi takmıyor benim hiç param yoktu
düşün 20 yaşında Bir kızsın alay ediliyorsun
seni aldatan sevgilin ve yeni sevgilisi
ne kadar acı cektigimi bilmesin 2 gün boyunca sadece ağladım bana 1 kere hediye bile almamıştı kıza herşeyi yapmıştı
o kizdan çok daha güzeldim
uzun boyluydum
o kadar gururum kırıldiki ozman
kafaya koydum başardım
insanı en çok acıtan sevdiği tarafından aldatılmak keşke olseydim demistim
geç kalıyormusum hissi sürekli etrafımdaki insanlar evleniyor çok mutlu gözüküyor oyuzden bende çok mutluyum ama bilmiyorum
eğer birini bulmasam 30 Kadar bekâr kalicak miş gibi hissediyorum bekar kalmak daha iyi bence zaten
bana tavsiye de bulunurmusun benden büyük bir insansın
nelerim yanlış onları anlatırmısın bana gerçekten büyük bir tavsiye ihtiyacım varki dar pencereden bakmayiyim
anladım teşekkürler
hayır gerek yok sağol
vere bilirsin burdan
ozman konuşmam
iyi günler teşekkürler yorumun için
Ruhunu serbest bırakmayı dene
ruhum serbest
bende sokaktan yeni geliyorum kuzenime gitim onu görünce mutlu oluyorum kendisi hacker
ona beni gruplarına almamı söylememe rağmen almadı pislik ABD İngiltereden bir çok kişi var güzel bir ortam
insan hiç sıkılmaz
kendisi üniversite bile okumuyor nasıl öğrendi anlamıyorum banada öğret diyorum kahkaha atıyor
dünyanın her ülkesinde buna yazıyorlar Faslı biri ondan para istiyordu şey yazmış fakirlere yok
Çok erken değil
3 yıl üniversitem var
bana ne tavsiye verirsin
Okulunu bitir evlen. Ben 5 kere aşık oldum. 5 i de olmadı. Neticede yaş oldu 35 işim gücüm param pulum var ama aşk yok. Hala yuvamı kuramadım. Bazen yalnız lığın hüznü çöküyor. Keşke gençlik yıllarında daha aktif olsaymışım diyorum. Dışarda çoluklu çocuklu akranlarımı görünce ağlıyorum. Acı çekiyorum.
ben 1kere oldum oda aldatılma ile biti kimseyi hayatıma almadım
sence almalımıyım
ama şöyle bir şey var Maddiyati yüksek erkekler yok ben denk olmak istiyorum
en fazla 3 yaş büyük biri olabilir yaşlı sevmiyorum ben
ben istemiyorum yaşlı çünkü erkekler erken gidiyor
hayır evlenmem 33yaşında bir kadınla evlensin ben yaşlı erkekleri sevmiyorum
aileden zengin daha iyi ya da ünlü biride olabilir
benim ünlü biri olup olmadığımı nereden biliyorsun sence ben nasıl yurtdışından para kazanıyorum 😂😂
Eee evlen
istemiyorum evlenmek
Maddi imkanı yüksek erkek yok
kız zengin oğlan fakir olmaz ilişki
memur değilim farklı bir iş yapıyorum tl kazanmiyorum ben
Türkiye'de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
23 yaşındasın ve “geç kaldım” hissi aslında iç baskıdan ve çevrenin beklentisinden geliyor 😔
Evlenmek istememen çok normal, yaşın da inanılmaz genç. Türkiye’de insanlar erken evlenince, sen geç kalmış gibi hissediyorsun. Aslında tam tersine; para kazanabildiğin, kendine yatırım yapabileceğin en güzel dönemdesin ✨
Hayat yarış değil, herkesin rotası farklı. Kendine zaman tanı, sakince tadını çıkar 🧡