35 yaşına giriyorum , niye bu kadar yaşlı hissediyorum kendimi?

Az kaldı ocakta 35 oluyorum ve yaşlanmak istemiyorum diskoda gitmeyi ve eylenmeyi seviyorum gençlikten hiç doymayan biriyim. fakat ki 35 yaşına giriyorum ve öyle kendimi yaşlı buluyorum. Morelim bozuk sabahtan beri ağlıyorum 35 oluyorum artik eskisi gibi " bir fıstık" olmayacağım ve bunun için üzülüyorum. depresyona girdim. iyi hissetmek için ne yapmalıyım? öyle bir ağırlık var içimde eskisi gibi mutlu bidaha olmayaçagım diye korkuyorum

35 yaşına giriyorum , niye bu kadar yaşlı hissediyorum kendimi?
Cevapla