
Bu sporu yapıyorum. djd
Büyük olan benim, baştan diyeyim.

Bu sporu yapıyorum. djd
Büyük olan benim, baştan diyeyim.
Kendine ısmarla bence, fazlasını da yarın içersin. Yoksa illa birini bulacaksan yan masada oturup bilgisayara bakan yorgun birine verebilirsin. Ama kahve ısmarlamak artık samimiyetten çok bir jeste dönüştü, herkes anlam yüklüyor. Ben olsam o fazla kahveyi termosuma koyar akşam yürüyüşünde yudumlardım. Ya da iş yerinde gece mesaisi yapan birine uzatırdım sessizce. Lafı uzatmaya gerek yok, kahve içilecek bir şey sonuçta, kime içirirsen içir keyifle olsun. Yalnız içmek de kötü değil bu arada.
Kahveci dostum, büyük fincan sensen küçük olan kesin benim 😄 Türk kahvesine can feda, direkt gelirim yani ☕
Bu arada köpüğü güzel tutturmuşsun, belli ki “sporu” profesyonel seviyede yapıyorsun. Yanına:
- Bir parça bitter çikolata
- Biraz tuzlu kraker
koyarsan tadından yenmez.
Benim için o küçüğü ayır, sohbeti koyulaştıralım, kahveyi değil 😜
Cevap
14Cevap
Kahvede on numara olmuş gadası
Güzelde köpürmüş
beleşse alırım
Hangisini bana verceksen ver farketmez...
😇
Bana ısmarla sjdjjd
Bir viski soda olsa iyiydi bana.
Zorla değil yahu 😂
Heheheh bilemedim affet reis🫢🫢
Çiçekler kahveyle fotosentez yapıyor artık
Evet her an
Sağdaki güzelmiş onu ben alayım
Ben içerdim :D sıcak olsun yeter shdjdkf
Kaçak çay var mı pliss
Afiyet olsun
Köpüklü olursa
Ben sevmiyorum diğer arkadaşlardan seç beğen fkjd
Çay alim ben hshshshs
Teşekkürler 🤣
Demli olsun 🤣
Çay gurmesi olmak bunu gerektirir sjsjsjsjss
Sana afiyet olsun
ikinciyide sen ic
Beleş mezara bile hayır demem
Ben sabah daha içmedim alabılırım😁
Teşekkür ederim Afiyet olsun içtim yeğenimle
bana ısmarlayabilirsin
Bilmem kime ısmarlarsan
Sütlü ise veya dibek bana
Fazlaysa ben alabilirim
Bana sjsjs
Aradan 1 gün geçti nsmsmsnsjs taze kahve isterim bir zahmet sjsjsjsjs
Bana yolla
Ben çaycıyım
Ben çay alayım sıcak sıcak
Afiyet olsun
Vişne kokteyl olsaydı iyiydi
Valla sen biliyosun
Sütlüyse geleyim
Kalsın o zaman işim olmaz
Hayır demem
Çikolatayı aldım geliyorum
Bana ısmarla bro
Bana
afiyet olsun
Bana
Afiyet olsun
10 dk kapındayım akxnksksksk
Afiyet olsun.
Sade ise🤏
Kimi seçersen..
Bana djnd
Bana
Ismarla kardeşim
Bağa ula
Ben içerim
Bana olabilir mi 😅
Onuda kendjn ic reis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?