Fazladan kahvem var, kime ısmarlayayım?

Fazladan kahvem var, kime ısmarlayayım?

Bu sporu yapıyorum. djd

Büyük olan benim, baştan diyeyim.

Fazladan kahvem var, kime ısmarlayayım?
Cevapla