- Ben: Bu biraz geniş oldu..
- Mağaza çalışanı: Onun modeli öyle, oversize..
- Ben: Oversize ne demek?
- Mağaza çalışanı: Geniş kesim demek..
- Ben: Geniş kesim söyle o zaman..
- Mağaza çalışanı: Tamam..


Cevap
4Cevap
Pek değil... Ama yabancı olup dilimize giren bir çok Kelime de var
Yok çok fazla yer vermem ancak bir konu olduğu zaman ya da bir gerekçe olduğu zaman
Halk arasında normalleşmiş şeyleri bazen kullanıyorum
Yabancı kelimeler değil de Osmanlıca kelimeler kullanıyorum, nedense Osmanlıca kelimeler kullandığımız vakit şoklanıyor insanlar lakin İngilizce kelimeyle konuştuğumuz vakit cool görüyorlar
ben eski zaman insanı gibiyim yeni tabirlere bile alışamadım
Ara sıra giriyor ya, özellikle günlük konuşmada ister istemez karışıyor ama abartmamaya çalışıyorum.
Türkçe kullanmaya özen gösteriyorum. Plaza dili kullanmam
Yabancı müşteri gelirse mecbur onun dışında türkçe
Bazen veriyorum yes..
Çok nadir belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de mümkün olduğunca Türkçe kullanmaya çalışıyorum ama bazı yabancı kelimeler dilime yerleşmiş oluyor 😅 Özellikle teknoloji ve moda konusunda kaçamıyoruz, her yer İngilizce terim dolu. Yine de senin gibi “geniş kesim de diyebilirsin” demek bence çok değerli, dili hatırlatmak iyi hissettiriyor 🇹🇷🗣️