Konuşmalarınızda yabancı kelimelere yer veriyor musunuz?

  • Ben: Bu biraz geniş oldu..
  • Mağaza çalışanı: Onun modeli öyle, oversize..
  • Ben: Oversize ne demek?
  • Mağaza çalışanı: Geniş kesim demek..
  • Ben: Geniş kesim söyle o zaman..
  • Mağaza çalışanı: Tamam..
😕..
😕..
Konuşmalarınızda yabancı kelimelere yer veriyor musunuz?
Cevapla