Kendi gölgenle barışmadan başkalarına ışık satmaya çalıştığın anları fark ediyor musun?
Kırk Kapı Gezdim, Kendi El İzimle Karşılaştım: Bu Masal Sizi Nereye Götürür? Bak şimdi otur sakince. Bir masal anlatacağım sana, beni çok iyi dinle.. Kadim zamanlarda yaşayan bir bilge varmış. Bildiği ancak kendine...
Aşırı baskıcı abilerle yaşayanlar ne yapıyor, bu abilik baskısı nasıl kırılır?
Kızlar gerçekten çok bunaldım artık içimi dökmezsem patlayacağım iki tane abim var 25 ve 21 yaşlarındalar annemle babam ayrı biz annemle yaşıyoruz babam pek olmadığı için bizimkiler özellikle 21 yaşındaki küçük abim...
Flörtünüz bir çocuğunun olduğunu sizden saklasa ne tepki verirsiniz?
Biriyle flört ediyordum 30 yaşındaymış 27 dedi konuşmayı kestikten sonra bi yakınından öğrendim ki çocuğu varmış söylemedi kendisi ve hesabında falan da asla paylaşmıyordu çocuğunu paylaştığı hesaptan da beni engellemiş...
Arkadaşlar napiyonuz?
Kent 8 aldım içiyom sigara zamlarından sonra kaçak tütüne geçtim siz ne kullanıyorsunuz ben 30 TL'ye aldım bunu eskiden tekel sigara alırdım amaç içindeki türünü içmek zaten her neyse iyi sabahlar
Tanımadığım bir çocuk uzun zamandır benden hoşlandığını söyledi kibarca nasıl Red edebilirim. ?
Kütüphaneye giderken her gün gelen bir çocukmuş açıkçası pek dikkatimi de çekmemişti dün geldi yanıma biraz utangaç tavrı da vardı ig hesabımı verdim mesaj yoluyla yazdı. Çok efendi birisine benziyor üzüldüm de. Ancak şu...
30 yaşına gelmiş bir adam daha önce neden evlenmemiş olabilir?
Bu konuda biraz yargılayıcı bir yapım var sanırım annem yaşıma yakın erkekleri ergen bulduğum için kendimden daha büyük 30 veya o yaşa yakın bir erkekle olmam gerektiğini söyledi benim de aklıma hep şüphe düşüyor bu...
Bu iğrenç devir de evlenmeyi düşünüyor musun?
Açıkçası herkesin herkese bir obje gözüyle baktığı bu Türkiye'de evlenmek hayal sadece
Eski goth/metal tarzımı bırakınca kendimi silik ve sevgisiz hissetmem normal mi, doğal halimle öz güvenimi nasıl geri kazanırım?
Arkadaşlar kendimi bildim bileli psikolojik sorunlarla uğraşıyorum. 21-22 yaşına kdr çok özgüvensizdim tipimden tutun her şeyime kdr dalga geçildi internette linç yediğim oldu. Halbuki güzel biriyim sadece burun sorundu...
Çok beğendiğim ama kilolu birine onu kırmadan nasıl zayıflamasını istediğimi söylerim?
Çok efendi bir adam ile karşılaştım. Fakat >100 kg. Konuşması ilgisi alakası üslubu çok yerinde. Yaşı da genç. Onu kırmadan nasıl zayıflamasını istediğimi söylerim?
20 li yaşların başındaki bir kız ile 30 veya 30 lu yaşlardaki bir erkek anlaşabilir mi?
Sevgili olarak soruyorum 🩷
Esim benden sahur hazırlamamı bekliyor. Kendi hazirlasa olmuyor mu yani ya?
Ben sahura kalkan biri değilim. Bekarken de hiç kalkmazdım. Eşim sahur hazırlamamı bekliyor. Ben o saatte kalkamıyorum ve uykulu halde de hazırlayasım yok. Kendin kalk ye bir şeyler diyorum ya da yiyip yat diyorum...
Birikim yapamaktan bıktım, nasıl daha cimri biri olmayı öğrenebilirim?
Gerçekten bıktım artık birikim yapamamaktan cimri olmak istiyorum
Ucuz şeyler mi yoksa pahalı şeyler mi sizi mutlu eder?
Hadi bakalım şu çakma zenginlerin kafasını anlamaya çalışma günü 😂🤣🤣
Her şey çok yorucu değil mi?
Çok yorgun hissediyorum. Bazen komple her şeyi bırakasım geliyor. Öyle bomboş yaşayasım ama imkansız tabii. Bazen de her şeyden uzaklaşıp uzunca bir süre tek başıma kalasım geliyor. Kimseyle hiç yakınlık kurmadan yalnız...
İnsanlar neden travmatik ilişkilerinden kurtulamıyor?
İnsan psikolojisi çok korkunç ya bazen celladına çekiliyorsun
İnsanlarda neden bu kadar kendini ispat etme ihtiyacı ve kabadayı modunda gezme isteği var?
Teknoloji ile ilgili soru soruyorum adam o uygulama bana karakterime ters yazmış TikTok zaten bu tarz videolarla dolu o bana ters bu bana gelmez herkes kabadayı olmuş bi biz m. al kalmışız sanki
Tembel Hayvan besleseydin adını ne koyardın?
Tembel hayvan, Orta ve Güney Amerika ormanlarında yaşayan, günün büyük kısmını ağaçlarda baş aşağı asılı geçirir. Metabolizması çok yavaş olduğu için hareketleri ağırdır ve günde 15 saate kadar uyuyabilir. Yavaşlığı...
Çoğu erkek niye bu kadar cıvık ve gevşek :/ ?
Çok gevşek var yaa.. -Sokakta sakız çiğneyenler -bağıra bağıra gülenler -Sürekli gülenler -sürekli bağıra bağıra konuşanlar Çoğu böyle. Kadınlar daha oturaklı. Çekici olduklarını mı sanıyorlar ki?
Yahu bu otomatik soru kontrol sistemi hata yapıyor hesabım sebepsiz kapanırsa sinir olurum şunu düzeltir misiniz?
Yaşayan tek ben değilim değil mi
Uyuyamıyorum düşünceler susmuyor?
Kafamın içindeki düşünceler susmuyor başım ağrıyor kalbim sıkışıyor içime tuhaf bir titreme geliyor ne oluyor bana?
DOĞRU zaman YANLIŞ insan mı/ YANLIŞ zaman DOĞRU insan mı imkansızdır?
Ya da siz en çok hangisini yaşadınız? # Bence en güzel duyguların katili, doğru zaman yanlış insandır.
Erkek kardeşim sütyen takıp kız kıyafetleri giymek istiyor, bu durum normal mi ve ben ona nasıl destek olmalıyım?
Geçen şakasına konuşuyorduk sütyen takmak istediğini söyledi ben de taktım. Sonraki gün sabah kalktığımda sarıldık ve taktığını fark ettim sonra dedi ki çok rahat olduğu için takıyorum bugün dışarı çıktık ve dışarı...
25 yaşından sonra sevgili yapmak neden saçma geliyor, sizce normal mi?
25'ten sonra sevgili olmak saçma gelmiyor mu sizce biri açıklasın
İran sonrası sırada Türkiye mi var, Orta Doğu bop projesiyle gerçekten bölünüyor muyuz?
Bugün İran'a giren yarın Türkiye'ye acır mı? İran'ın ambargosu yıllarca saldırıya uğraması şimdi de toptan yok edilip bölünmesi hedefleniyor. Dünyayı yöneten şeytanların kaybetmesini diliyorum.
Sa. dist kişilerin olduğu ortamlarda takılıyorum ve her istediklerini yapıyorum bundan haz almam garip mi?
Siz sadist tipleri sever misiniz ya da öyle misiniz
Ramazan davulcusunun sahurda uyandırma uygulaması kalksın mı, oruç tutmayanlar bu gürültüye mecbur mu?
Artık herkesin telefonu var alarm kurar kalkarlar bu davulcular çok gereksiz ben senin yüzünden uyanmaya mecbur muyum utanmadan gelip para ister bir de
1000/1000 giga fiber ile neler yapa bilirm yayıncı olmak için?
Hem kick hem tiktok hem twitch aynı anda yayın açmayı düşünüyorum
Kardeşim dün sünnet oldu kesilen deriyi ne yapmak gerek?
Kardeşim dün sünnet oldu kesilen deriyi ne yapmak gerek?
Bu normal miiii?
Sevgilime genellikle günaydın mesajlarını ben atıyorum gün içinde bazen çok az bazen de hiç konuşmuyoruz. Akşam arıyor bazen de aramıyor o günü konuşmadan kapatıyoruz. Veya sabah günaydın diyor sonrası gelmiyor ertesi gün...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer