Evliliğim kotuye gidiyor?

Evliliğim çok kötü gidiyor aşırı kötü... sanki hiçbir şey kalmamış gibi, aşırı uzaklaştım, eşim hiç dikkat çevirmiyordu o kadar konuşmama rağmen, sonra önüme başka biri çıktı evet âşık oldum... şimdi ben uzaklaşınca eşim hissediyor soğukluk var diye... ama çok konuştum dinlememişti beni.. şu an bu kişi görüşmek istiyor akşam 7 gibi ben eşime ne deyip de çıkacağım hiç aklım ermiyor...

Evliliğim kotuye gidiyor?
Cevapla