Teach You a Lesson Dizisini izleyenler duygu ve düşüncelerini paylaşabilir mi?

Son zamanlarda adından sıkça bahsettiren bir Güney Kore dizisi var.
Teach You a Lesson.
Okullardaki şiddet, suç, öğrenci ve öğretmen istismarı, madde kullanımı, akran zorbalığı, okulları saran suç çeteleri, haksızlıklar, veliler tarafından psikolojik şiddete maruz kalan öğretmenler ve son yıllarda artan "suça sürüklenen çocuk" saçmalığı gibi bize hiç de yabancı olmayan yığınla konuyu ele alan bu diziye ben de başladım.
Ve şu anda yedinci bölümdeyim.
Açıkçası yıllardır hayalini kurduğum eğitim ve cezalandırma sistemini mükemmel derecede yansıtan bir dizi yapmışlar.
Tabii dizi Kore'de de okullardaki şiddeti şiddet ve güç kullanarak çözemezsiniz diyen bir kitle tarafından ağır şekilde eleştiriliyor.
Peki sen bu diziyi izledin mi ve izlediysen, duygu ve düşüncelerini paylaşabilir misin?
Teach You a Lesson Dizisini izleyenler duygu ve düşüncelerini paylaşabilir mi?
Teach You a Lesson Dizisini izleyenler duygu ve düşüncelerini paylaşabilir mi?
Cevapla