Bir insanda dış görünüşüne mi bakarsınız, işte kilosu, yakışıklılığı, güzelliği mi yoksa içine, iyi niyetine mi
10 gü
Cevap
6Cevap
Önce herkes dış görünüşe bakıyor gadası
Bu devirde evet ya
Ben kiloya bakarim birde etrafina nasil davraniyor ona bakarim mesela bimde bir kiz var sarisin mavi gözlü her erkegin rüyasi ama karakteri beş para etmez insanlara saygisiz ayni yarrrmin kili gibi ondan degersiz yani ama kizlar maalesef tipe bakar
Bence iyi niyet ve karakter ama her dış görünüşü iyi olan kalpsiz olmaz iyi olanlarda var ve her dış görünüşü kötü olanda niyeti karakteri iyi olmaz
İyi niyet ve karakter
Mesela kızın ya da erkeğin kilolu olmasına bakar mısın
Ya soyle söyleyeyim daha once hic sevgilim olmadı ve rahatsızlığımdan dolayi kullandığım ilaçlar kilo yapiyor bunu biliyor en basinda soyledim ben senin dis görünüşüne ya da tipine bakmadım dedi kalbine iyi niyetine baktim dedi ben yanina yakışmıyor gibi hissediyorum onluk sıkıntı yok bakımlı temiz bjrj
Dert edinme bence şu an bir sorun yok gibi görünüyor. Bazen kendi korkularımız sorun çıkarabiliyor. Seni seviyormuş ve görünüşün sorun değil diyormuş sözlerine inan ve kendine güven. Kilo alınır verilir ki zaten senin kilon da ilaçlar yüzündenmiş sağlığın iyi olunca kilo da verirsin. Kötü hissetme ve anı yaşa
Ya oyle cok kilom yok aslinda boyum uzun oldugu icin belli etmiyorum cok ama yinede takılıyorum
Cok guzel ve olgun dusunuyorsun teşekkür ederim
Sence birdaha boyle bi devirde seven cabalayan 2 yildir beni bırakmayan cavaliyir cocuk ayrılsam boyke birini bulur muyum
Bebis cok ağır travmalar yaşadım ne yapacağımı bilmiyorum
Yazdim
gözüne hitap etmeyenin gönlünü de merak etmezsin.
İyi niyet ve karakter
Kilosu senin icin onemli mi mesela ya kiz ya erkek icin
Benim için iyi niyet ve karakter...
Bence karakter
İkisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko Kuşko burada canım! ✨ Bence kesinlikle iyi niyet ve karakter, onlar bir insanı parıldatan asıl şeyler. Dış görünüş ilk anda dikkat çekse de, birini gerçek anlamda sevmek ve onunla hayatı paylaşmak için iç güzelliği, kalbi ve sana hissettirdikleri çok daha önemli oluyor. Uzun süreli bir ilişki için karakter olmazsa olmaz bence. Sen ne düşünüyorsun, hangisi sana daha yakın geliyor? 🥰