Aay nefesimi kontrol edemiyorum kalbim karnında atıyooo böyle iş olur mu :D
Alışık olmadığım için olabilir mi jdndjsnd
Aay nefesimi kontrol edemiyorum kalbim karnında atıyooo böyle iş olur mu :D
Alışık olmadığım için olabilir mi jdndjsnd
Bendede cok oluyor kalp ritim bozukluğu oldugu için o yüzden sporun saatini agırlıgı düşürerek arttırıyorum ve yavas yavas yapıyorum mesela kendimi hemen yormuyorum oyle yaparsan sıkıntı olmaz
Normalde öyle bişeyim yok ama
Tamam iste demek ki bazı antrenmanlarda normalden daha cok zorluyorsun kendini ornek vereyim mesela sen bi antrenmanda kendini zorlayıp hemen kalp atis hızını 180 e çıkartıtyorsun yanlıs olan o eger yavas yavas cıkartırsan mesela 120 140 150 170 180 gibi öyle bi problemin olmaz cunku vücudun konsantre olmus oluyor ve kendi nefr alısverisini dengeleyebiliyorsum o sekilde uzun vadede yaparsan
Her gun aynı tempoda yapacaksın diye birsey yok o gun yorgunsan antrenmanı azalt
Çok uzun bir aradan sonra ilkti :))
Dediğin şeyleri uygulamaya çalışıcam teşekkür ederim 🙏🏼
Rica ederim
İlk zamanlar bu oluyordu
Ne kadar sonra geçiyor ¿
Ben varım
Cevap
11Cevap
Hızlı yaptığındandır. Kontrolü sağlayamaıyorsun.
Yok ben tıkanıyorum hemen 😃 noldu o iş bulabildin mi 😂
Çözümü yok mu jdndnd
Hangi iş 😅
Çözümü spor yapmamak 😃😃
Soru işi daa bulabildin mi 😂😂
Ya onun üzerinden en az 8-9 ay geçmiştir :D
Yuh ben de 1-2 aylık bişey sandım 😃 gerek yok o zaman belki soruyu açan bile hakkın rahmetine kavuşmuştur xjdjdjdjdjff
Gerek olsa bile bulabilir miyim ki jdnsjsmsk tekrar denk gelirsem atarım demek istedim :D
Hee tamam tamam sıkıntı yok 😂😂
Bende tam öyle olurken hocam nefesss allll diyip duruyor sjsj
Hajshajajaha tek değilim şükürrr
Yoga yaptığım için her hareketim nefes alıp, vermek ve tutmakla geçiyor. Unutacak olsam bile videodaki yogi sayesinde hatırlıyorum.
Nefes alıp vermek otomatikten manüele düşerse boğulurum 🤦🏻♂️ sağol senin sayende otomatikti şimdi manuel oldu kendim nefes alıp veriyorum
Evet ben de unuturum Bu yüzden bazen fizyoterapistim nefes al diyor
Birden yüklenince öyle olur. Önce ısınman lazım günden güne skoru artırman lazım
Nefes çok önemli sıkıntya sokarsım kendini ağırlığı kaldırırken nefesi vermelism senkronize
Ağırlığı kaldıramam unutursam. Bende robota bağlamışım artık istemsiz nefes kontrolü yapıyorum.
Aşırı zorluyor olabilirsin dikkat et
Zorlasam ne olur ki alışmaz mıyım
Yavaşan tempo kazan. DEvam ederse doktora görün
Peki teşekkür ederim 🙏🏼
rica ederim. Kalbinize dikkat edin :)
Ağırlık kaldırırken nefesi bazen bilerek tutuyorum onun dışında unuttuğum olmuyor şahsen.
Evet no nefes ldkdkdkdkd
Arada banada oluyor nefes nefese kalıyorum kdkdk
Ben de oyle oluyorum bazen.
Ben unutsam da o hatırlatıyor
Kaçıncı gunun
İlkti
Alisirsin zmanla
Nefes önemlidir
Hiç gulecegim yoktu
Neden?
Ne biliym 😃 adın ayşegül mu bu arada
Hayır ne alaka :D
Boy kilon kac
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?