Hergün olmasada 1 er gün arayla ağırlıkla squat yapıyorum ama sıkılaşamıyorum neyi yanlış yapıyorum?

2 gün üst üste yapıp 1 gün ara veriyorum ya da 1 gün yapıp 1 gün ara verdiğim oluyor haftada 4 kez diyebilirim ortalama ağırlıkla yapıyorum ve gerçekten beni zorlayacak kadar bir ağırlık halter tarzı 100 squat yapıyorum mesela değiştirdim ama 50 squat 50 komando yapıyorum yalnız ne selülitlerim gitti nede sıkılaştım fiziğim iyi evet ama istediğim sıkılaşma sertleşme yok hala sallanıyor baldırlarım iç bacak vs uzun zamandır da yapıyorum aslında bu neden olur ki sporun yanında yürüş kardiyo falan mı lazım niye sıkılaşmıyor buna taktım kafayı az mı yapıyorum sporu acaba? ağırlık yeterli az değil aşırı da değil orta derece beni zorluyor en çokta ağırlığa güveniyordum ama sıkılaşma olmuyor 1.60 boy 54 kilo
Hergün olmasada 1 er gün arayla ağırlıkla squat yapıyorum ama sıkılaşamıyorum neyi yanlış yapıyorum?
Cevapla