Çift hazneli olması güzelmiş, hem de her ikisi de aynı anda aynı dakikada hazır oluyormuş, iyi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Hep Airfryer alma hayalim vardı ama evde 2 kişi olsak da eşim tek başına 3 kişilik yiyor zaten :D O yüzden emin olamamıştım ama çift hazneli olması nefis bir yenilik olmuş <3
Iyi yanları var tabii ama şöyle bir şey de var 2 tane bir şey koymak zorunda oluyorsun bazen Çünkü diğer taraf bile aşkım boşa gidiyor ya da boşa gitmedi bile bilmiyorum acil bir şeyler yapmak için çok ideal bir şey bence
Bu cihazın en büyük avantajı, daha sağlıklı yemekler hazırlamanızı sağlamasıdır. Kızartma işlemi sırasında oluşan düşük kaliteli yağları kullanmadığı için, yemekler daha az kalorili ve daha az yağlı oluyor.
Bundan var bizde ve kızlar o kadar güzel kızartma falan yapıyor ki anlatamam üstelik diyet için de iyi bir şey yağsız pişirebiliyor ve kızartmadan tavaya kadar herşeyi yapabiliyorsunuz
Sağlık açısından tehlikeli olduğu söyleniyor. Ancak az yağda lezzet bakımından normal yağ kullanımındaki tadı hemen hemen sağlaması en dikkat çekici yönü bence
Tavuk ve patetes kızartmasını çok seviyorum, ama şuanki airfryerla tavuk sonra patates yapıyordum, bunla tekte hazırlanabilir olması çok hoş bi özellik
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Cidden bir kez alın bunu alın diğer markalara bakmayın bile daha iyisi yok
Bu marka Airfryer biz de kullanıyoruz çift hazneli ve çok memnunuz ailecek kokuları birbirine karıştırmıyor çok iyi Philips zaten bir numara paylaşım için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Çok özellikli kullanışlı bence takdir edilir bir icat
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Hızlı pişirmesi ve asla kokuları birbirine karıştırmamaması
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Teknolojilerin gelişmesiyle airfryların da ortaya çıkması çok popüler oldu...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
308Cevap
Bu ürünün aynısı bizde de var ve kullanmakta memnunuz
ben bu airfryer ın sağlık konusunda iyi olup olmadığını bilmiyorum birisi yeşillendirsin
bu içerik için teşekkürler umarım yakında alırız
Çift hazneli olması güzelmiş, hem de her ikisi de aynı anda aynı dakikada hazır oluyormuş, iyi
Hep Airfryer alma hayalim vardı ama evde 2 kişi olsak da eşim tek başına 3 kişilik yiyor zaten :D O yüzden emin olamamıştım ama çift hazneli olması nefis bir yenilik olmuş <3
Eşin 3 kişilik mi yiyor ifşa etme adamı 🤣🤣
@Yomeyamo ahahah ya kilolu biri de değil ama çok yiyor ben napim 😅
Iyi yanları var tabii ama şöyle bir şey de var 2 tane bir şey koymak zorunda oluyorsun bazen Çünkü diğer taraf bile aşkım boşa gidiyor ya da boşa gitmedi bile bilmiyorum acil bir şeyler yapmak için çok ideal bir şey bence
Bence önemli olan tek hazde geniş olması her ürün olcak pişicek şekilde dizan etmek
Bu cihazın en büyük avantajı, daha sağlıklı yemekler hazırlamanızı sağlamasıdır. Kızartma işlemi sırasında oluşan düşük kaliteli yağları kullanmadığı için, yemekler daha az kalorili ve daha az yağlı oluyor.
Sizde evinizin ihtiyaçları için Philips ürünlerini tercih ediniz.
Bundan var bizde ve kızlar o kadar güzel kızartma falan yapıyor ki anlatamam üstelik diyet için de iyi bir şey yağsız pişirebiliyor ve kızartmadan tavaya kadar herşeyi yapabiliyorsunuz
Sağlık açısından tehlikeli olduğu söyleniyor. Ancak az yağda lezzet bakımından normal yağ kullanımındaki tadı hemen hemen sağlaması en dikkat çekici yönü bence
Tavuk ve patetes kızartmasını çok seviyorum, ama şuanki airfryerla tavuk sonra patates yapıyordum, bunla tekte hazırlanabilir olması çok hoş bi özellik
Cidden bir kez alın bunu alın diğer markalara bakmayın bile daha iyisi yok
Bu marka Airfryer biz de kullanıyoruz çift hazneli ve çok memnunuz ailecek kokuları birbirine karıştırmıyor çok iyi Philips zaten bir numara paylaşım için teşekkürler
Çok özellikli kullanışlı bence takdir edilir bir icat
Hızlı pişirmesi ve asla kokuları birbirine karıştırmamaması
Teknolojilerin gelişmesiyle airfryların da ortaya çıkması çok popüler oldu...
Philips Çift Hazneli Airfryer işini iyi bilir.
Tüm ailenin seveceği yemekler pişirmeye yardımcı Çift Hazneli Airfryer’da senin en beğendiğin özellik hangisi?
Her işi çok kolay ve pratik hale getiriyor ve oldukça kaliteli pişiriyor, bu yüzden seviyoruz kendisini :)
Hızlı çözüm odaklı tam erkek mantığı bence her kadın evine aldırmalı erkeğin kalbine giden yol mideden gecer 😂😂😂
Philips marka Airfryer kullanıyoruz ve inanın bana çok memnun kaldık paylaşım için teşekkürler Philips sen bir numarasın bir numara
Birinde başka diğerinde başka yemek yapılması veya bi yemeğin çok yapılması doyama kadar yersin
Bizde başka bir markanın 2 gözlüsü var bütün tavuk vs yapmak işkence oluyor onun dışında kullanışlı
Benim için Philips her zaman bir numara bu ürünü kullanıyoruz çok da memnunuz paylaşım için teşekkürler
Bu Airfryer kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum ailecek kullanıyoruz paylaşım için teşekkürler Philips
cift hazne olusun kesinlikle bence yemekleri cok daha hizli ve istedigin gibi hazirlamaya yariyor cunku ikisini ayni anda yapabilme ozgurlugu var
Philips marka bizde de var bu üründen ve kullanmaktan memnunuz paylaşım için teşekkürler Philips
Çift hazneli olması aynı anda soframın hazır olması demek, airfry ile mümkünoldu.
air fryerlar yemek yapmayi cok kolaylastirir ozellikle pattis pisirirken iki hazne birden de iyidir hatta
Philips her zaman en tasarruflu bir şekilde hazırlar herşeyi ve öğün boyutu gerçekten çok iyi çeyiz için alınır
Güzeldir diye yorumlamak isterim kullanmadım tabi bana hediye olarak gonderilse kullanırım kim kullanmazki
Cogu kisi sagliksiz oldugunu soylesede her turlu yemegi yapabilmesi kacirilmamasi gerek bir firsat bence ozellikle cok ugrasmak istemeyenlere.
Cogu kisi sagliksiz oldugunu soylesede her turlu yemegi yapabilmesi kacirilmamasi gerek bir firsat bence ozellikle cok ugrasmak istemeyenlere.
Bütün ailenin bir araya toplandığı, neşeli kahkahalar ve lezzetli yemeklerle şenlenen o yaz sofralarına hepimiz bayılıyoruz.
Bu model ürünü Philips markasını kullanıyoruz ve kullanmaktan çok memnunuz paylaşım için teşekkürler Philips
Alıp denemek lazım Cift hazine olması iyi
Ben evde kullanıyorum gerçekten çok iyi ya ilk başta airfryerlere karşıydım ama philips kullandıktan sonra bu kararım değişti :D
Iki tarafi da ayni anda kullanabilmek yemek yaparken pratikligi sagliyor fakat tek birsey pisireceksen zarar bi durum
Şimdi bende olucaktı da bir sürü mis gibi yemekler yapcakltım😍🤤
Ayy çok güzel bunda börek kızartilur tam diyet dostu yağsız
en beğendiğim özelliği çok az yağ kullanması
Yemeğin kokusu karışmasa,iyi olur😋
Teşekkürler güzel bir paylaşım. philips kaliteli bir marka.
İnsanlar birbirine faydalı olmali teknolojik aletlerde
Havalı bir ürün olması. Kıskandıran bir ürün olursa o zaman pek hoş olur.
Harikaa yemekler çok güzel oluyor ben çok beğeniyorum severek kullanıyorum
Kokuları bir birine karıştırmaması ve temizliğn kolay olması
Philips en iyisi bence, ben öyle düşünüyorum
aslında iki çeşit yemek yapmak için ideal bir alete benziyor
Teknoloji gün geçtikçe gelişiyor çok harika özellikleri var
Bence telefon uygulamasından tarif olayı aşırı iyi.
@Philips güzel Airfel ürün yaratıcı ve kullanımı rahat teşekkürler Philips
Her özelliğini çok beğeniyorum. Çok zekice hazılrnamış
Çok pratik ve kullanışlı işimizi kolaylaştırıyor olması çok güzel.
Kokulaein oldugu daha güzel daha özel. bence
Ne güzel kalıbı iyi Renk seçeneklerine bakmak gerek
hem iki cesit pisiyor hemde kokular karismiyor daha ne olsun
en iyi özelliği kokular karışmıyor ve yemeklerin tadı birbirinin aynı değil
Cift hazne buyuk kolaylik yeni evli kizcelerime oneriyorum