🌞 Havalar ısınıyor, "Hadi, soğuk bir şeyler içelim" diyenlerin sayısı her geçen gün artıyor. İşte tam o anlarda, kahve severlerin imdadına favori bir lezzet yetişiyor: Buz gibi soğuk kahveler! 🧊😎
Peki senin soğuk kahve tercihin hangisi? Az buzla hafif serinliğin peşinde misin, yoksa bol buzlu bir bardakla her yudumda ferahlığı mı ararsın? 👀
Kahvenin her hâli çok lezzeti ama en güzeli evde, tam kendi tercihine göre hazırlanmış olanı!
İyi haber: İster sıcak, ister soğuk, Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi ile kahven tam da istediğin gibi! 💙

Buzlu, köpüklü ya da yoğun aromalı… Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi ile favori kahven anında hazır!
♨️🧊 Latteden ferahlatıcı soğuk kahvelere kadar tek dokunuşla 20 sıcak ve soğuk içecek çeşidi arasından seçimini yapabilirsin.
🥛 Patentli LatteGo süt sistemi sayesinde, bitki bazlı sütlerle bile her bardakta yumuşacık süt köpüğü!
🤫 Kahve var, gürültü yok! SilentBrew Teknolojisi’nin, %40’a kadar daha sessiz* öğütme performansı ile kahveni hazırlarken de sessizliğin tadını çıkar.
⚡ Artık makinenin ısınmasını beklemeye gerek yok, QuickStart özelliği sayesinde anında kahve keyfi var.
🌀 Her fincanda mükemmel kahve aroması: 12 kademeli öğütme ayarıyla en ince tozdan kalın taneciklere kadar istenilen ayarda öğütme imkânı!
🧑🔧 Kişiselleştirilebilir ayarlar ile kahve tercihlerini kaydet, her zaman aynı lezzeti yakala!
💧 AquaClean Filtre sayesinde kireç temizlemeye gerek kalmadan kahven hep lezzetli kalır.
📱 HomeID uygulamasıyla yepyeni tarifleri keşfedebilirsin.
İyi bir kahvenin arkasında mutlaka Philips vardır. ✨
Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi soğuk kahveni hazırlıyor, serinliği artırma kısmı ise sende! Favori kahveni hazırlamadan önce buzları bardağa ekle ve kahve keyfini başlat. 🧊
Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi ile sen de evinin baristası olmaya var mısın?
Sıcak, az buzlu ya da bol buzlu: Artık tüm kahveler senin kontrolünde! 🧊☕
Şimdi söyle bakalım, kahvede senin buz tercihin nasıl? Cevabını bekliyoruz. 👇😎
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Benim tercihim kesinlikle bol buzlu! 🧊 O ilk yudumdaki ferahlık bambaşka oluyor.😌 Az buzlu da güzel ama bol buzla o serinletici etki çok daha yoğun hissediliyor. 🫶
Ben genellikle sade kahve içiyorum ama fark etmez hiç kahve olsun da gerisi önemli değildir.. kahve makinası ile yapmak daha güzeldir ayrıca philips bu konuda bir dünya markasıdır.
Buzlu kahve mi, az buzlu mu?
Sen hala bedenine ne attığının hesabını yapmadan, dilinde tat bedenin de haz ariyorsun!
Şunu çok iyi bil ki;
Kahve dediğin şey, toprağın kutsal özüdür.
Ben onu saf yarattım,
Acı olsun diye, ayıltıcı olsun diye
Uyanasın, içindeki uyuyan ruhu uyandırasın diye! Senin ondan bir çekirdek yemen sana yetecekti...
Ama sen ne yaptın?
Onun üstüne kremalar, şuruplar, şekerler boca ettin.
Onu özünden kopardın,
Sadece damak zevkine, sadece anlık keyfine uydurdun.
Yetmedi, üzerine bir de çok buzlu olsun, çok tatlı olsun diye dilendin.
Senin o buzlu kahve diye yudumladığın şey var ya?
Zehirli bir şerbet!
Metabolizmanı sabote eden, damarlarını tıkayan, karaciğerini ağlatan sıvı cehennem!
Lüks kahve dükkanların da starbuckslar da içerken havalı zannediyorsun yaa sen kendini?
Halbuki her yudumda havasızlıktan hücrelerin ölüm dansı yapıyor, haberin yok.
Bedenin benim sana emanetim!
Enayi; ben zaten sen de hem ruh hem de bir bedenim...
Sen onu kutsaman gerekirken,
Bir kahve uğruna rezil ediyorsun.
Tatlı tatlı yok oluşunun bie farkında değilsin!
Şekeri ver, kremayı ver, buzları ver...
Sonra da neden yorgunum neden içim sıkılıyor, neden düşünemiyorum diye ağlıyorsun.
Ben sana ruh üfledim.
Sen gidip ruhuna yağ, şeker, sahte hazlar üfledin.
Evlat!
Şekeri kahvede ararsan,
Sonra hayatın da şeker gibi çürür.
Gerçek kahve serttir.
Gerçek hayat da serttir.
Buzla, krema ile ruhun yükünü hafifletmeye çalışırsan,
Bir bakmışsın ki ruhun erimiş, geriye sadece şekerli bir ceset kalmış...
O yüzden soruyorsun ya:
Az buzlu mu, bol buzlu mu?
Ben diyorum ki:
Saf kahve iç, saf ruhla yaşa.
Ağzın yanacak belki, ama ruhun uyanacak!
Tek bir çekirdek laaan valla bak...
👁️
Okudum Çok güzeldi
Tamamını okudum, gerçekliği var mı araştırma yapacağım. Teşekkürler.
Az buzlu kahve mi, bol buzlu kahve mi? Hemen söyleyeyim: Az buzlu. Çünkü ben kahve içerken kahveyi içmek istiyorum, buzlu suyu değil! Bol buz koyunca bir noktadan sonra o kahve sanki “ben gidiyorum, yerine soğuk niyetine buzu bıraktım” diyor. Tam içeceğim, hop, tat gitmiş, sadece buz kalmış. E buzdolabına gidip bir bardak su içsem daha ucuz yani.
Az buz, candır. Hem serinletiyor, hem de kahvenin karakteriyle vedalaşmak zorunda kalmıyorsun. Yani düşün: bir arkadaşınla buluşmuşsun ama yanına yedi kişi daha getirmiş, muhabbet dağılmış, konu neydi hatırlamıyorsun. Bol buz öyle işte. Kahvenin tadı yok olmuş, sadece kalabalık var.
Bir de şu var: Bol buzla gelen ses var ya, o şangır şungur... Sanki bardakta kutlama yapılıyor, ama benim damak tadım yas tutuyor. Az buzlu kahvede ise sükûnet hâkim. Bir zarafet, bir dinginlik. Kahven tadında, buz yerinde.
Kısacası, ben kahvemi fazla tantanasız severim. Buz olacak ama usulca. Fazlası bayram değil, kargaşa. O yüzden “az buz” deyin geçin. Hayat kısa, kahve az sulansın.
tamam kanka şimdi şöyle düşün
gün içinde dışarı çıkmışsın hava cayır cayır sıcak
güneş tepede yürüken zaten pişmişsin bi gölge arıyosun
o an aklına direkt şu geliyo hadi bi soğuk kahve içelim
hani böyle buzlu cam bardağın içindeki kahve damlacıkları var ya
daha dokunmadan serinliği geliyor resmen
kahve zaten çoğumuzun vazgeçilmezi
ama sıcak havada o klasik sıcak kahve çekilmiyo
buz gibi bi kahve eline aldığında
bir yudumda hem enerjin yerine geliyo hem de içinden bi oh çekiyosun
hele yanında sevdiğin bi arkadaşın varsa
bi banka oturup kahveni yudumlarken sohbet etmek gibisi yok
o anlar var ya yazın en keyifli zamanları işte
soğuk kahve deyince de çeşit çok tabii
kimisi sade cold brew sever
kimisi karamelli latte der başka bi şey içmem
ben mesela bi ara vanilyalı soğuk latteye sarmıştım
hem tatlı gibi hem kahve ihtiyacını karşılıyo
üstüne bi de
Kesinlikle bol buzlu! Özellikle böyle sıcak bir İstanbul gününde (şu an saat 12.40 ve hava kesin çok güzeldir diye tahmin ediyorum!), o ferahlatıcı etki için bol buz şart! Az buzlu sanki biraz hayal kırıklığı gibi geliyor, o ilk yudumdaki serinlik tam hissedilmiyor. 🧊➡️🧊🧊🧊🧊🧊
Soğuk kahve en sevdiğim içecektir genelde az buzlu seviyorum çünkü çok soğuk her ne kadar yaz günü dahi olmuş olsa çok aşırı soğuktan kaçınıyorum hem mide için hem de boğazlar için pek yararlı bir şey değil
Philips közde kahve makinesini kullanıyorum kışın genelde birçok marka denedim hepsi Türk kahvesini yaktı ya da tadı güzel olmadı ama Philips baya güzel yazın ise buz gibi bir latteye hayır demek 🤤
Emeğinize sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş ❤️
Ben genelde normal kahve içerim buzlu kahveyi yaz aylarında daha çok tercih ederim tabiki kahvemi Philips kahve makinesi ile yaparım ve harika bir şey diyebilirim ❤️
benim tercihim kesinlikle bol buzlu kahve
özellikle yaz aylarında ferahlatıcı etkisi vazgeçilmez
obsesso'nun mocha ve latte çeşitleri favorim
hem lezzetli hem de pratik
Hava çok sıcak 5 veya 6 buz kullanırım soğuk havalar da canım çekerse 3 veya 4 buz kullanırım
İçeçekler dw fazla buzu sevmem çünkü
Suya kaçar
Çok fazla soğuk kahve tüketen birisi değilim Ama güzel bir ürün tanıtım için teşekkür ederim özellikle yaz günlerine girdiğimi sıcak günlerde soğuk kahve sevenler için güzel bir içerik olmuş
Bardağın hepsi buz olmasın tabi ama soğutacak kadar yeterli geliyor bana
Makinam yok hala istediğim lezzette Kahveyi yapamıyorum ama denemeye devam tabii
kesinlikle bol buzlu İçim şıpır şıpır ferahlasın isterim, yazın İzmir sıcağında başka türlü yaşanmıyor
Buza gerek yok bence, soğuk olması yeterli, çünkü kahvenin tüm tadını olması gerektiği gibi almayı tercih ediyorum
benim için fark etmez
Kahvenin her halini çeşidini seviyorummm
Çok fazla soğuk kahve tüketen birisi değilim Ama güzel bir ürün tanıtım için teşekkür ederim özellikle yaz günlerine girdiğimi sıcak günlerde soğuk kahve sevenler için güzel bir içerik olmuş
Ben makineyi aldım , Soğuk çikolata Yaptım çok güzel oldu. Espresso deniyorum şimdi o da mükemmel. #iyikivarsınPhilips
Kesinlikle bol buzlu serinletici hissi harika
Kahvenin soğuğu olmaz kahve kahvedir. Soğuk içilen kahve aromalı soğuk içecektir.
Az buz bol kahve! Zaten bana kahve olsun da nasıl olursa olsun :)
Soğukmuş buzmuş ben anlamam kahwe sıcak bol köpüklü we sade olur 😊
Kahvenin her halini her çeşidini seviyorum benim için fark etmez
İsmarlayayim 🌹
Neden az buzlu ya da çok buzlu olmalı? Ben yaz kış fokurdamış americano içerim.
Çok buzlu olmalı özellikle yaz aylarında mis gibi ferahlık
Tabiki bol buzlu ayrıca makineyi daha yeni aldım geldiğinde direkt deniceğim
Çok buzlu çok buzzzzzzz Fındık şurubu biraz ve filtre kahve tabisi yaa
Acı, sıcak ve kalbi kadar kara. Ama köpüklü. Türk kahvesinden vazgeçmem yani
Ben Az buzlu severim.. Yavaş yavaş soğumalı.
kahve bağımlısı olarak sıcak bir yaz gününde tabiki bol buzlu bir soğuk kahve gibisi yok
Valla soğu falan bilmem de şöyle canm bi türk kahvesi çekti
az buzlu guzel olur dıye dusunuyorum hıc denemedım henuz
Ben Muhtemelen sıcak kahve içmeye devam edeceğim Çünkü İflah olmaz bir kahve bağımlısıyım
Az buzlu olması en iyisi hem erimiyor hemde içecek oranı gayet yeterli oluyor
Mükemmel ötesi kendi içtiğim kahvedir dogal kahve 😏👍
kahve buzlu mu olur ya normal olacak
Az buzlu olan tabii ki çok buzlu tadını kaçırıyor bence
Yazın buzlu ama az buzlu. Çok buzlu tadını bozuyor
Tam aradığım bilgi paylaşımı çok saolun kesinlikle denenmeli :)
phılıps ın her ürünü çok kaliteli ve iş görüyor evimde var çok mutluyum varlığından
Az buzlu çünkü çok buzlu olunca bademcikler şişiyor
İdeal buzlu çok buz olunca içinde kahve daha az oluyor.
Bol buzlu olursa ne iyi olur..😍😋
Buzlu olur içilür ya 😂 kahveye ayrı bir havada katıyor zaten
Americano-orta buzlu.
Çok buzlu olması boğazımı ağrıtıyor
Az buzlu ayrıca makineye gerek yok ben kendim yapabilirim
Kahve yapar içerim, içmediyim zaman buz dolabına koyar ertesi gün içerim, benim için fark etmiyor
Soguk kahve gastriti olanlar icin tam bir iskence benim cok karnimi agritiyor
buzsuz kahve soğuk içemem tercihim ıce white chocolate mocha
Philips ile tam kahve keyfi yapmalik arada kalmıştım ama sonunda aldım 😍😍✨
Hiç soğuk kahve içmedim pek alışkın değilim
Denemek gerek herkes olumlu yorum yapmış buzlu soğuk kahve içiyorum zaten
Chai tea latte yazın buzlu ve bok sütlü kışın sıcak
Az buzlu kahve en güzeli.
Az buzlu kahve en güzeli.
Sizde kahhvenizin çeşitlerini Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi ile soğuk kahveni hazırlayıp kahve keyfinizi tatlandırınız.
Sade kahve severim cold brew ya da filtre kahve üzerine double espresso fena olmazdı şimdi
Az buzlu çok buzlu severim aslında ama kahvenin aromasını kaçırmasın diye az buzlu tercihim olur.
Buzlu kahve sevmem pek çayda kahvede sıcak olucak
Bana varsa yoksa Türk kahvesi, gerisi boş geliyor!
çok buzlu kahvenin tadını açıyor. orta buzlu soğuk su ile yapılmışı tercih ederim