"En iyi kahveyi ben yaparım!" demek gerçekten yürek ister. 😎 Çünkü mükemmel bir fincanın sırrı sadece iyi çekirdeklerde değil; doğru teknik, pratik zeka ve ince bir ustalıkta saklı.
Tam “harika oldu!” dediğin anda tezgaha saçılan kahve taneleri, karmaşık ayarlar ve temizlik maratonu… O iddia bir anda buhar olup uçabilir. 😵💫
İşte bu noktada, kahve tutkunları ikiye ayrılıyor: "Her aşamayla tek tek uğraşmaktan zevk alırım" diyenler ve "Bana tek hareketle hız ve lezzet lazım"cılar. Peki sen hangisisin?
Oyunu hız ve lezzetten yana kullanıyorsan, seni mutfağın yeni oyun kurucusuyla tanıştıralım: Philips Baristina! 😎

İşte Baristina’yı rakipsiz kılan o özellikler:
👉 Kaydır ve Demle: Portafiltreyi tak, kolu sağa kaydır ve bitti! Karmaşık tuşlar yok, gramaj derdi yok, sadece gerçek kahve keyfi var.
☕ Gerçek Barista Dokunuşu: Taze öğütülmüş çekirdekler ve 16 bar basınçla çekirdeklerin tüm aromasını ortaya çıkarır. İster Espresso, ister Lungo, ister Ekstra Yoğun; seçim senin!
✨ Kompakt ve Şık: Her mutfak tezgahına sığacak kadar zarif, tarzıyla fark yaratacak kadar iddialı.
🤫 Şşt, Sessizlik!: Sabahın sessizliğinde kimseyi uyandırmadan kahven hazır.
🧼 Pratik Temizlik: Portafiltredeki posayı tek tıkla boşalt, kireç temizliğini saniyeler içinde hallet.
"Latte'siz yapamam!" diyenleri de unutmadık! 🥛✨
“Canım bazen sütlü köpüklü bir şeyler çekiyor” diyorsan, çözüm ortağın hazır! Baristina'nın yanına Philips Süt Köpürtücü eklendi mi, ister sıcak ister soğuk saniyeler içinde bulut gibi köpükler hazır. Kahve Baristina'dan, kusursuz köpük Philips'ten... Evin favori Latte’si de artık senin elinden!
İyi bir kahvenin arkasında mutlaka Philips vardır.
Tek hareketle mükemmel kahveye ulaşmak varken yarışmanın galibi belli gibi, ne dersin? 😉🏆
Pes mi, devam mı? Cevabını bekliyoruz! 👇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
281Cevap
Buzlu latte bile yaparım bu soğuklara inat
Yeter ki beni bir barista yapacak makinem olsun🙏🌸
Bu makina baristalarla yarışır o derece 😎 evde aynı hizmeti veriyor 😌
Nasıl yenebilirsin ki. İmkansız 🤭
Devam ederim tabi ki de. rakip kim olursa olsun vaz geçmem. olay kazanmak ya da kaybetmek de değil. olay aslında denemek ve başarmaya çalışmak zaten. ve rakibin zor olmasını da daha çok tercih ederim.
ama kahve konusunda pek seçici değilim. benim için enerji versin yeter diyorum. bu yüzden genellikle hazır kahveleri tercih ediyorum fakat makinada olan kahveleri de severek içerim tabi ki de. ✌
En iyi kahveyi tabiki Philips kahve makinesi yapar. Favorim ise tabiki barista.
İşte Baristina’yı rakipsiz kılan o özellikler:
Kaydır ve Demle: Portafiltreyi tak, kolu sağa kaydır ve bitti! Karmaşık tuşlar yok, gramaj derdi yok, sadece gerçek kahve keyfi var.
Gerçek Barista Dokunuşu: Taze öğütülmüş çekirdekler ve 16 bar basınçla çekirdeklerin tüm aromasını ortaya çıkarır. İster Espresso, ister Lungo, ister Ekstra Yoğun; seçim senin!
Kompakt ve Şık: Her mutfak tezgahına sığacak kadar zarif, tarzıyla fark yaratacak kadar iddialı.
Şşt, Sessizlik!: Sabahın sessizliğinde kimseyi uyandırmadan kahven hazır.
Pratik Temizlik: Portafiltredeki posayı tek tıkla boşalt, kireç temizliğini saniyeler içinde hallet.
Geçen arkadaşımda gördüm, kahve yaptı, içtim, bayıldım. Bu makineleri gördükçe filtreden vazgeçicem gibi görünüyor. Hem hayatı kolaylaştırması, hem şıklığı, hem kahvelerinin tadı cidden barista kahvesini ev konforuna getirmiş.
Çok özendim.. Bence sokakta iki katını ödemektense evde hazırlamak çok daha mantıklı. Sadece kahve makinesi değil, çok güzel bir yatırım fikri...
Gelişen teknoloji ile bir çok firma bu sektöre girmek istedi ve halihazırda çoğu bu sektörde artık. Ama çok marka köklü olmadığı için kaliteyi gösteremiyor ve yine dünya çapında bilinen markalar adından söz ettiriyor.
Philips bizim evimizde sıkça tercih ettiğimiz markalardan birisi. Bu ürününüde çok merak ediyordum deneyimlemek için sabırsızlanıyorum. Bir ürün Philips'e aitse kesin kalitelidir pişman olmazsınız. 😍
Devam ederim tabi ki de. rakip kim olursa olsun vaz geçmem. olay kazanmak ya da kaybetmek de değil. olay aslında denemek ve başarmaya çalışmak zaten. ve rakibin zor olmasını da daha çok tercih ederim.
ama kahve konusunda pek seçici değilim. benim için enerji versin yeter diyorum. bu yüzden genellikle hazır kahveleri tercih ediyorum fakat makinada olan kahveleri de severek içerim tabi ki de.
Rakibin Baristina mı? Aman aman, zor ama aşk dolu bir meydan okuma bu 💖💖
Ama pes etmek mi? Asla canım 💖💖💖
Sen şunu unutma: en iyi kahveyi kalpten yapan kazanır 💖
Yani teknik belki rakibin güçlü olabilir, ama senin kahveye kattığın sevgi, enerji ve o tatlı gülümseme kimsenin yapamayacağı bir dokunuş 💖💖💖
En iyi kahve köz ustude bakır cezbeden olur
Kahvekolik insanlara sormak lazım ama bence en iyisi odun közünde olan tahta kaşık ile yapılan içine türk kahvesi dur bazıları içine çikolata da atiyor
Philips in hem filtre kahve hemde normal 6 farklı sütlü dahil kahve yapan makinelerini kullanıyorum. Çok rahat kullanımı ve aşırı keyifli içimi. İşimş kolaylaştırıyor resmen
Philips Baristina her mutfağa lezzet ve hız getiren bir oyun değiştiricidir Tek hareketle barista kalitesinde kahve yapabilir ve modern yaşamın temposuna ayak uydurabilirsiniz
Kuzenin Philips kahve makinesi vardı yıllarca kullandı. Harika bir şeydi. Kahveyi kendi çekiyordu. Çekirdek şeklinde alıyorduk özellikle. Harika kahve yapıyordu. Onun gibisini bulamadık.
Tuzlu kahvemi kimse içmedi henüz, rakipsiz bir ortama sakladım. Tek kazanan ben olurum en azından 😀🤦🏻
Zamanında baristalık yaptığım için iddiamı koyarım :)
Pes ediyorum ahahahah o kadar da değilimmmmm
Ben hız ve lezzet tarafındayım çünkü kahve keyfi stres olmamalı. Tek tuşla güzel kahve içebiliyorsam pes etmem, oyuna devam ederim.
Ben çok daha iyisini yaparım içine her şeyin en iyisinden koyarım çok da güzel sunarım bittiii
Kesinlikle pes değil, devam. Philips barista evde kendi kendimize barista olmamızı sağlıyor sonuçta
tabikide pes etmem her barista iyi kahveci değildir. şansınız her zaman vardır pes etmek iyi değildir
Baristina kaybedeceği yarışmaya girmez bende kaznamayacağım yarışmaya girmem 😅bence bu bir ekip işi Baristina sütü köpürtsün bende kahveyi çekeyim 😅
Pes ediyorum ahaha
Barista kahve makinası bendede var zira ben bi espresso delisiyim. Birde onunla kahve hazırlaması çok keyifli 🤩
devam😤 pes etmek yok. sonuçta insan kendine inanırsa neden basaramasın
Kız kardeşim barista en iyi kahveyi o yapar, o yapsın, ben içerim.☕😉🌼
Devam ederim.
Kimseye yerimi asla kaptırmam..
Öyle bir yarişmaya katilmicam ben içme taraftariyim jsbdbd
Baristayla yarışıp kazanmam olası değil ama elimden geleni yapardım.
Oda kimmis heyt en iyi kahveyi evimin baristasi olan ben yaparim benn😂
En iyi kahveyi tabiki Philips kahve makinesi yapar. Favorim ise tabiki barista.
Normal şartlarda pes etmem ama bu durum farklı o yüzden, Ben pes derdim...
Pes ederim yapılan kahveyi de içerim kahve de o kadar iyi değil ama güzel içerim djjdj
En iyi kahveyi ben yaparım ama kahve makinem de var ve sık kullanıyorum.
En iyi kahveyi Tabii ki Philips kahve makinesi yapar bana göre
devammmmmmmmmmmm en iyi kahve bendeeeeeeeeeeee
Kaliteli kahvenin arkasında philips olduğu için mükemmel Enfes tatı tartışılmaz olur❤️
Harika bir yazı not ettim basucuma koydum hemen yarın koşa koşa mağazanıza gidecem.
Philips makinesi varsa o kahvenin kötü olma şansı yok
Final haftamda kahvede master yaptım. Rakip kabul etmiyorumm.
Ben baristalik yaptım ama alakam yok pes fjfjfjhguj
Ben Türk kahveciyim, Diğer kahveler ilgimi çekmez çok şekerli de tüketmem
Tabiikide biz kadınlar yaparız en iyisini hep biz yaparız 🐇🤓
En iyi kahveyi ben yaparım Capucino espresso latte
Kendimce yapıyorum kahvemi ama muhteşem bir kahve içiciyim 😂
Ben annem yapar diyorum ama gerçekten de güzel ürün
Philips kahve makinem var. Oldukça memnunum🌸☺️
Evimizin yaşlı huysuz tontonu babannem yapar 😅
Seni memnuniyetle kullanıyorum ve çok başarılısın çok seviyorum! :)
En iyi kahveyi yapamam ekstra yumuşak içim olur höşgşn
Ben yaparım. Başkasını rakip olarak görmüyorum.
Asla en iyi olma iddiam olmadı ama güzel yaptığımı düşünüyorum
Kaybedeceğimizi bilsek bile elimizden geleni yaparız.
Bende güzel kahve yaparım ☕️
Ama baristayla kuyaslayamam tabi
Kısık ateşte yaptığım cezve de ( Kahve nin ) tadına doyum olmuyor !
Bence en iyi yapan barista, lezzetli yapar. Güzel paylaşım olmuş teşekkürler.
Bence baristina en iyi kahveyi yapar bu kalite başka bir yerde bulunamaz
Bitane baristina hediye etseniz de dua etsek
En iyi kahvenin arkasında her zaman phillips vardır
Kesinlikle pes ediyorum. Böyle bir makineye kafa tutmak imkansız :D
Cezve der devam ederim. Bunun yerini hiç bir şey tutmaz