Alışveriş & Hediyeler Airfryer’dan önce yemek yapmak 🙅♀️ Airfryer’dan sonra 💁♀️ Sence, hayatımızda neleri değiştirdi? (Sayfa 2) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2734 Airfryer’dan önce yemek yapmak 🙅♀️ Airfryer’dan sonra 💁♀️ Sence, hayatımızda neleri değiştirdi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
vaina Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 65% +1 yıl Bilemiyorum, bence pişme süresi kısaldı yemeklerin sadece 0 0 Yorumla
Yalniz_Kurt89 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Asla bilemeyecegim. Ben ocakta yemek pişirmeye devam ediyorum:) 0 0 Yorumla
Hakan10x Takip Et Xper 6 Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Zamandan tasaruf aynı anda farklı işler yapabilmek gibi bi secenek 0 0 Yorumla
Pnarbngl Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 83% +1 yıl bulaşık çıkmaması daha sağlıklı yemekler yemem 0 0 Yorumla
ZirveKartali Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 95% +1 yıl Emeğinize sağlık ama kullanmıyorum yine de aklımda olsun 0 0 Yorumla
iiremtasdemir Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Daha kolay ve pratik artık ayrıca çokta yağa gerek yok dilediğimiz gibi yağ kullanıyoruz bazen hiç gerek kalmıyor bile 0 0 Yorumla
TarihsizAjandam Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 59% +1 yıl Sağlık acısından klasik bozdu. Ben değil kocam x5 yemek yapar oldu. O işime yarıyor. 0 0 Yorumla
Gamiyarass Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 96% +1 yıl Kolaylık basitlik, zamanım bana kalıyor harika bir şey 0 0 Yorumla
delibiri3434 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Pratik kullanışlı her evde olması gereken bir kurtarıcı. 0 0 Yorumla
Eda_E Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 50% +1 yıl Zaman kesinlikle. Daha hızlı ve kolay yemek yapmaktan 0 0 Yorumla
ShelbyCobra Takip Et Xper 7 Yaş: 62 , eic 94% +1 yıl simdi butun Philips air fry modellerini biliyoruz 0 0 Yorumla
UniversalSoldier Takip Et Master Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Valla sabah patates kızarttım, tavuk kızarttım. Artık bunları yapabilecek hale geldim ben şok 0 0 Yorumla
HakanK13 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 53% +1 yıl Memnunuz, yağdan uzak durduk. Hızlı ve pratik oldu 0 0 Yorumla
hislergercek Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Çeyizine aldım henüz kullanmadım bakalım kullanınca 0 0 Yorumla
severmurat818181 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 76% +1 yıl Daha henüz tanismadim ama mettinin cok duydum çok basariliyimis 0 0 Yorumla
deliyimgaliba Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Airfryer olmasa da cok bir kaybim olmazdi tatlilari güzel yapıyor 🤣🤣 0 0 Yorumla
ȺყαBαƙαɳ Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 97% +1 yıl Her evde Philips Airfryer olmasi gerekir. Philps işini iyi yapar. 0 0 Yorumla
gezer16 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 64% +1 yıl Airfryer bizde yok almaya da niyetimiz yok... olmazsa olmazımız değil... 0 0 Yorumla
benserkann Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 80% +1 yıl Muhteşem kolaylık ya işten gelince 5 dakikada akşam yemeği hazır 0 0 Yorumla
OtakuBilge Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 80% +1 yıl Allah askina biri su fotograftaki avakadolu tarifi versin 0 0 Yorumla
Clairelie Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 92% +1 yıl Airfryer kullanmak çok basit, herkese öneririm. 0 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl XXL kullanıyorum çok pratik kesinlikle tavsiye ederim. Uygulama da bir okadar harika 0 0 Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl En sonunda alacam her gün görüyorum nerdeyse bu airfryer i 0 0 Yorumla
MyᏇorld Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl Airfryerim olsaydı cevaplayabilirdim belki bu soruyu 🤧 0 0 Yorumla
ALFAZADE Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 94% +1 yıl Airfryer muhteşem yemekler yapmak dışında sağlığa da önem veren bir makinedir 0 0 Yorumla
Denizkızı18 Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Sulu yemek yapılıyor mu bilgisi olan veya deniyen var mı 0 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Anneme ne kadar yalvarsam da Airfryer almadı o yüzden bir şey değiştirmedi 😂 0 0 Yorumla
_m0Onlight_ Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl o sırada aylferi olmayanların fırına attığı bakış 🗿 0 0 Yorumla
Benzersiz_zevkler Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Guzel bilgiler olmuş elinize sağlık bu bilgiler için 0 0 Yorumla
Neyebakacaktimbenn Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Ekmek bile kızartıyorum büyük kolaylık ama yıkaması dert 😅 0 0 Yorumla
GGwrRespectGG Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 33% +1 yıl Ben çok seviyorum patates kızartması çok güzel oluyor 0 0 Yorumla
hakanseverrr Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl önceden yemek yapmak baya bir zormuş seninle tanışma kadar airfryer ne yeteneklisn sen boyle 0 0 Yorumla
AnkaraKrali06 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 90% +1 yıl Airfryer candır ya, her şeyimizi onla yapıyoruz çok rahat pratik ve tasarruflu 0 0 Yorumla
Neyzenahmet Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 32% +1 yıl Bir airfreyim bile yok, eski usul tencere tavaya talim bizde 0 0 Yorumla
Üşüyenbuz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Sıcak havayla yemek olmaz bunu kafanıza sokun 0 0 Yorumla
Lemean Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Çok az yağ, kısa zaman, lezzetli yemekler… Çok seviyorum ben pratikliğini. 0 0 Yorumla
avezir Takip Et Xper 5 Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Yine yapıyoruz ama patates gibi şeylerde kolaylık salıyor 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Güzel bir öneri Airfryer almayı düşünüyorum doğrusu 0 0 Yorumla
ŞairinManifestosu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Airfyer zamandan tasarruf yapmak ve yağı az kullanmak isteyenler için candır 0 0 Yorumla
pufferfish028 Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl bende bir şey değişmedi, bunu denemek için bana airfryer yollar mısınız? 🥹 0 0 Yorumla
Mr-Wednesday Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yüzyılın icadı olabilir. Özellikle patates kızartması şahane oluyor. 0 0 Yorumla
Bıktımmmmmm Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Ben sağlıksız şeyleri seviyorum airfryer da kızartma falan çok bana göre değil maalesef 🤷♀️ 0 0 Yorumla
Canselllqx Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Zaman kazandıran bir ürün saatlerce yemek pişmesini beklemiyoruz 0 0 Yorumla
trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Temizlemesi zor diyorlar ve cok pahali ondan almadim. 0 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Evet açıklamaktan kurtulduk airfryer sayesinde 0 0 Yorumla
Wingsssss Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Daha az yağda yemek yapıyor sağlık açısından daha iyi ve pratik. Kullanıyorum gayet memnunumum 0 0 Yorumla
Mavimils Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kullanımı pratik benim için öncesi de sonrası da aynı olmasa da olur 0 0 Yorumla
Uğurr1903 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 88% +1 yıl Kolaylık getirdi ama çoğu şeyi de hayatımızdan aldı 0 0 Yorumla
Fatma911 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Belki daha kullanışlıdır ama kolaya kaçıyormuş gibi geliyor 0 0 Yorumla
Esrarengiz023 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 59% +1 yıl Airfryer alıp almamakta kararsızım. Sağlıklı mı değil mi bilmiyorum 0 0 Yorumla
beyazkan33 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 75% +1 yıl Kolaylık getirdi ama çoğu şeyi de hayatımızdan aldı 0 0 Yorumla
YataktakiHayvan Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Eyirfreyden önce yemek yapılmıyordu. Şimdi hiç yapılmıyor. 0 0 Yorumla
Zsez_S Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Hiç airfryerm olmadı😀 o yüzden ben bunu bilemicem 😀 0 0 Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Patates kızartmasını pek kızartamasa da diğer yemekleri güzel yaptığını söyleyebilirim. 0 1 Yorumla sabri +1 yıl aa çok ilginç, biz en çok patates kızartması performansından memnunuz Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Airfryer ile yemek yapmak çok pratik, zamandan büyük ölçüde tasarruf sağlıyor :) Aynı zamanda daha az kullanıyorum, yağ tüketimimiz de azaldı diyebilirim. 0 0 Yorumla
yenigün49 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Bende de var ve hayatımı çok kolaylaştırıyor @Philips teşekkürler 🙂 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Ne kadar sağlıklı bir yemek deneyimi sunduğunu düşündürmeye doğru değişti. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Saatlerce pişmeyen ve pişmesini beklerken iştahımızın kaçtığı şeyleri anında pişiriyo o yönden çok iyi ama sağlık konusunda tatrtışılır 1 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Ben en yüksek fiyatta iken almıştım Şu anda yarı fiyatına satılıyor. Avrupa da böyle ani fiyat değişimleri olmuyor. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
288Cevap
Bilemiyorum, bence pişme süresi kısaldı yemeklerin sadece
Asla bilemeyecegim. Ben ocakta yemek pişirmeye devam ediyorum:)
Zamandan tasaruf aynı anda farklı işler yapabilmek gibi bi secenek
bulaşık çıkmaması daha sağlıklı yemekler yemem
Emeğinize sağlık ama kullanmıyorum yine de aklımda olsun
Daha kolay ve pratik artık ayrıca çokta yağa gerek yok dilediğimiz gibi yağ kullanıyoruz bazen hiç gerek kalmıyor bile
Sağlık acısından klasik bozdu. Ben değil kocam x5 yemek yapar oldu. O işime yarıyor.
Kolaylık basitlik, zamanım bana kalıyor harika bir şey
Pratik kullanışlı her evde olması gereken bir kurtarıcı.
Zaman kesinlikle. Daha hızlı ve kolay yemek yapmaktan
simdi butun Philips air fry modellerini biliyoruz
Valla sabah patates kızarttım, tavuk kızarttım. Artık bunları yapabilecek hale geldim ben şok
Memnunuz, yağdan uzak durduk. Hızlı ve pratik oldu
Çeyizine aldım henüz kullanmadım bakalım kullanınca
Daha henüz tanismadim ama mettinin cok duydum çok basariliyimis
Airfryer olmasa da cok bir kaybim olmazdi tatlilari güzel yapıyor 🤣🤣
Her evde Philips Airfryer olmasi gerekir. Philps işini iyi yapar.
Airfryer bizde yok almaya da niyetimiz yok... olmazsa olmazımız değil...
Muhteşem kolaylık ya işten gelince 5 dakikada akşam yemeği hazır
Allah askina biri su fotograftaki avakadolu tarifi versin
Airfryer kullanmak çok basit, herkese öneririm.
XXL kullanıyorum çok pratik kesinlikle tavsiye ederim. Uygulama da bir okadar harika
En sonunda alacam her gün görüyorum nerdeyse bu airfryer i
Airfryerim olsaydı cevaplayabilirdim belki bu soruyu 🤧
Airfryer muhteşem yemekler yapmak dışında sağlığa da önem veren bir makinedir
Sulu yemek yapılıyor mu bilgisi olan veya deniyen var mı
Anneme ne kadar yalvarsam da Airfryer almadı o yüzden bir şey değiştirmedi 😂
o sırada aylferi olmayanların fırına attığı bakış 🗿
Guzel bilgiler olmuş elinize sağlık bu bilgiler için
Ekmek bile kızartıyorum büyük kolaylık ama yıkaması dert 😅
Ben çok seviyorum patates kızartması çok güzel oluyor
önceden yemek yapmak baya bir zormuş seninle tanışma kadar airfryer ne yeteneklisn sen boyle
hen üz almadım ama kullananlar memnun
Airfryer candır ya, her şeyimizi onla yapıyoruz çok rahat pratik ve tasarruflu
Bir airfreyim bile yok, eski usul tencere tavaya talim bizde
Sıcak havayla yemek olmaz bunu kafanıza sokun
Çok az yağ, kısa zaman, lezzetli yemekler… Çok seviyorum ben pratikliğini.
Yine yapıyoruz ama patates gibi şeylerde kolaylık salıyor
Güzel bir öneri Airfryer almayı düşünüyorum doğrusu
Airfyer zamandan tasarruf yapmak ve yağı az kullanmak isteyenler için candır
bende bir şey değişmedi, bunu denemek için bana airfryer yollar mısınız? 🥹
Yüzyılın icadı olabilir. Özellikle patates kızartması şahane oluyor.
Ben sağlıksız şeyleri seviyorum airfryer da kızartma falan çok bana göre değil maalesef 🤷♀️
Zaman kazandıran bir ürün saatlerce yemek pişmesini beklemiyoruz
Temizlemesi zor diyorlar ve cok pahali ondan almadim.
Evet açıklamaktan kurtulduk airfryer sayesinde
Daha az yağda yemek yapıyor sağlık açısından daha iyi ve pratik. Kullanıyorum gayet memnunumum
Kullanımı pratik benim için öncesi de sonrası da aynı olmasa da olur
Kolaylık getirdi ama çoğu şeyi de hayatımızdan aldı
Belki daha kullanışlıdır ama kolaya kaçıyormuş gibi geliyor
Airfryer alıp almamakta kararsızım. Sağlıklı mı değil mi bilmiyorum
Kolaylık getirdi ama çoğu şeyi de hayatımızdan aldı
Eyirfreyden önce yemek yapılmıyordu. Şimdi hiç yapılmıyor.
Hiç airfryerm olmadı😀 o yüzden ben bunu bilemicem 😀
Patates kızartmasını pek kızartamasa da diğer yemekleri güzel yaptığını söyleyebilirim.
aa çok ilginç, biz en çok patates kızartması performansından memnunuz
Airfryer ile yemek yapmak çok pratik, zamandan büyük ölçüde tasarruf sağlıyor :) Aynı zamanda daha az kullanıyorum, yağ tüketimimiz de azaldı diyebilirim.
Bende de var ve hayatımı çok kolaylaştırıyor @Philips teşekkürler 🙂
Ne kadar sağlıklı bir yemek deneyimi sunduğunu düşündürmeye doğru değişti.
Saatlerce pişmeyen ve pişmesini beklerken iştahımızın kaçtığı şeyleri anında pişiriyo o yönden çok iyi ama sağlık konusunda tatrtışılır
Ben en yüksek fiyatta iken almıştım Şu anda yarı fiyatına satılıyor. Avrupa da böyle ani fiyat değişimleri olmuyor.