Ya bisey sorcam acaba ben mi yanlis kullaniyorum ne zaman air fry da patates kizartsam hic hosuma gitmiyor patateslerin kenarlari yanik ortasi pismemis oluyor ne yapmam lazim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çok daha kolaylik oldu hem süre kısaltıyor hemde basitlestiriyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Patates kızartması hiç beklenildiği gibi değil. Diğer ürünleri güzel yapıyor.
Yağsız pişirmek her besinde olmuyo Ben şahsen pratik buluyorum ama kesinlikle bir şef bunu kullanmaz, çünkü lezzet makinanın istediği gibi senin verdiğin değil.
Büyük kolaylık bence, hem de yemekleri az yağ ile pişirebiliyorum, fırınlar biraz kurutuyor ve bazen tepsiye yapışıyor, airfryer ile hiç bunu yaşamadım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hiç bilmiyorum onu kullanmadım alack param yok. Ne kadar zengin herkes
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Pratiklik kazandırdı ama bu kadar kolayına kaçmamak gerek
Bu ürünleri severek kullanıyorum çok memnunum ama çok fazla pahalı bir ürün olduğu için çok fazla indirim alamıyorum maalesef ki bu ürün çok kaliteli bir üründür fiyatı çok yüksek çünkü
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yağda kızartılması gereken yemekleri daha sağlıklı bir hale getirdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
288Cevap
Ben almadım şahsen hayatımda o kadar başka uğraşlarım var ki alışveriş benim için geri planda kalmis jdj
Her şey o kadar kolay ki
Değersizleşti resmen her şey
zamandan tasarruf ve etrafı kirletmiyor bence cok büyük bir buluş
Yağlı yemeklere son dedirtti airfryer sadece ısıtma için kullandığı zararlı metoddan dolayı tercihim değil
Hanımın dırdırı arttı, falancada varmış bizde alalımmış
Bundan bana acil lazım o zaman çok basit yemek yapılıyor çünkü 🙂
Zaman dan tasarruf sağladı benim için birçok yemeği kısa sürede yapıyorum artık
Tavuk yemeklerine artık dışarda dunyanin parasını vermiyorum
Kolaylık ama ısı ve derece ayarlarını iyi tutturmak lazım hazır dondurlulmuş ürünleri güzel pişiriyor genelde
Sen bir harikasın. İyi ki senden almışım. Çok memnunum.
Ya bisey sorcam acaba ben mi yanlis kullaniyorum ne zaman air fry da patates kizartsam hic hosuma gitmiyor patateslerin kenarlari yanik ortasi pismemis oluyor ne yapmam lazim
Çok daha kolaylik oldu hem süre kısaltıyor hemde basitlestiriyor
Patates kızartması hiç beklenildiği gibi değil. Diğer ürünleri güzel yapıyor.
Yağsız pişirmek her besinde olmuyo
Ben şahsen pratik buluyorum ama kesinlikle bir şef bunu kullanmaz, çünkü lezzet makinanın istediği gibi senin verdiğin değil.
Büyük kolaylık bence, hem de yemekleri az yağ ile pişirebiliyorum, fırınlar biraz kurutuyor ve bazen tepsiye yapışıyor, airfryer ile hiç bunu yaşamadım.
Hiç bilmiyorum onu kullanmadım alack param yok. Ne kadar zengin herkes
Pratiklik kazandırdı ama bu kadar kolayına kaçmamak gerek
Bu ürünleri severek kullanıyorum çok memnunum ama çok fazla pahalı bir ürün olduğu için çok fazla indirim alamıyorum maalesef ki bu ürün çok kaliteli bir üründür fiyatı çok yüksek çünkü
Yağda kızartılması gereken yemekleri daha sağlıklı bir hale getirdi
En önemlisi zamandan tasarruf, maliyet de cabası.
⭐Fırının yeri ayrı airfryer da iyi⭐
bilinmrz bir olay yaşandı bitti ama ben de bir daha asla kabul etmem
Zaman açısından büyük bir fark yarattığına eminim.
Kadınların eli ayağı oldu Airfryer'lar mucidine buradan selamlarımı iletiyorum
Bizde olmadığı için hiç bir şeyi değiştirmedi maalesef 👌👌
televizyon kullanıyoruz süpürgesini kullanıyoruz üst düzey cihaz gerçekten parasını sonuna kadar hakediyor
Beni çok ama çok rahatlattı yemek derdimi sildi süpürdü gurbet ellerde adeta evimde yemek sepeti var
bende philips varda içine ızgara aksesuarı niye yok
Daha pratik ve lezzetli oldu hem de daha ekonomik çok kullanışlı ve bı o kadar da kolay herkesin evinde olmalı bence
Airfryer tam bir öğrenci, bekar dostu bir olay hem yer kaplamıyor hem elektrik tasarruflu hem de hızlı
Açıkcası evde fazla yemek yapanlardan değilim , Lakin bazı yemekleri daha pratik yapıyorum sayesinde. bence iyi bir buluş : )))
Phılıps airfryer den önce yemeklerimin tadı tuzu olmuyordu valla ama aldıktan sonra kolaylık geldi baya iyi yemek yapıyor sağolsun hazır çıkıyor
Airfrey'dan sonra tencere fırın kullanmamaya basladim o kadar pratik ve güzel ki herkese tavsiye edilir.🥰
airfryer ile yaptığım yemeklerde o kadar fazla vakit kazanıyorum ki ekonomik olarak harika bir ürün:))))
Onceki surecte yemek yapmak zaman alirken, digitallesmenin on plana cikmasiyla bu daha da kolaylasti diyebiliriz.
İlk aldığımda sadece patates kızarmak için almıştım sonra baya bir şey yaptığını ve hayatımı kolaylaştırdığını gördüm güzel bir şey
Bence bi fark yok ya sadece süreyi kısaltıyor
Airfryerim olsa bir çok şey sayabilirdim sanırım. Hele de yalnız yaşayan bir öğrenci için çok şey fark ederdi
İlk zamanlar çok kullandık ama şimdi o kadar kullanmaz olduk.
Airfryer kullanmıyorum ama almak istiyorum. Teşekkürler paylaşım için.
Kısa zamanda al bence
Özellikle yağı hayatımızdan çıkarması çok iyi oldu süper bir buluş bence
Lezzeti olmayan yemekler dumanı tütmeyen ocaklar olmaz olsun teknolojisi
Ben alamadım ama özeniyorum ya bence güzel bir icat keşke benim de olsa
Kesinlikle gereksiz bir urun marka farketmeksizin
airfryer baya kullanışlı bir şey bende almayı düşünüyorum.
bende bu markayı kulanıyorum çok verimli bir ürün
bende almak istiyorum ya fırından çok daha kısa süre alıyo
Airfryer yemek yapma sürelerini çok kısalttı
kızartmalar daha sağlıklı , enerji tasarrufu fazla. bence sağlık ve enerji kazandık
Yağ az çabuk ve lezzetli sağlıklı yemekler onun sayesinde pişiyor.
Hem zamandan tasarruf ediliyor, hem de yemeklerin yağı ve kalorisi daha düşük oluyor
Bence etrafa sıçramayan kızgın yağ bu üründe en iyisi
Enerji taarruflu ve az yağla zahmetsiz yemek pişirmesi güzel olur diye düşünüyorum.
Pratiklik, zaman kaybı yasamamak, daha hızlı olduğu için daha fazla çeşitlilik
hızlı pişirme süreleri sayesinde daha fazla zaman kazandırıyor güzel bir sey
bence çok büyük kolaylık. aldığımız günden beri evimizin vazgeçilmezi oldu çok memnunuz
Gayet güzel ve kullanışlı çok iyi yemekler yapılıyor
ben yemek pişirmem o yüzden hiç bir fikrim yok
Kendi evime çıktığımda mutlaka almam gereken bir şey...
Ben daha hiç denemedim tabii ama kullananlar kullanışlı olduğunu söylüyir☺️