Yeme & İçme Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? (Sayfa 5) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3628 Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
Rishloo Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 75% 1 yıl Kahve makinesi almak istiyorum ben de philips 0 0 Yorumla
Serhan018 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 85% 1 yıl Biz çay içiyoruz valla kahve tutkusu yok 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Mecburi benim , zaman zaman güzelde yapmasam sırf yapayım diye ses etmezler.. 0 0 Yorumla
burkiidiyebilirsiniz Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 90% 1 yıl Biz genelde cezve kullanıyoruz ya 0 0 Yorumla
leonidas_3 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Her sabah filtre kahve mükemmel oluyor 👌 0 0 Yorumla
WiLD_ANGEEL Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Türk kahvesinden başka kahwe mii aslaaa 0 0 Yorumla
MysticSting Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Evin baristası benim. Kahveyi güzel yaparım ☕️ 0 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% 1 yıl Kahveyi pek sevmem ya ben çay insanıyım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
kahve kokusu süper ama içemiyorum
Tabii ki de benim zirve bana ait
Bizim evin baristası benim
Bizim evin tek baristası cezvedir
Ovvv harika gözüküyor makine
Kahve makinesi almak istiyorum ben de philips
Dikkate alacağım bu bilgileri
Philips benimki
seninki ne
Philips ile afiyetler olsun
Philips kullanıyorum….…………
Biz çay içiyoruz valla kahve tutkusu yok
Tabii ki de benim ☕️ 🙊🙊
Mecburi benim , zaman zaman güzelde yapmasam sırf yapayım diye ses etmezler..
Eren sevgilm olur kendi çok iyi bilir
beristada ben , garsonda , müşteride.
Bizim evde kimse yok ki benden başka
Barista değilim ama uzman benim
Biz genelde cezve kullanıyoruz ya
Kesinlikle benimdir 😎😍😋🥰
Çay türk kahvesi filtre kahve
Ben kahve içmede çığır açtığım için
Kız kardeşim iyi yapar kahveyi
Bı alamadık sundan ama istiyorum
Her sabah filtre kahve mükemmel oluyor 👌
Türk kahvesinden başka kahwe mii aslaaa
Türk kahvesimi güzel yaparım.
Evin baristası benim.
Kahveyi güzel yaparım ☕️
Benim tabiki mükemmelimdir
Kahveyi pek sevmem ya ben çay insanıyım
İyi bir kahve makinasi her evin ihtiyaçı
kesinlikle tavsiye edeerim
Bizim evin baristası benim.
Tabiki ben çok güzel 3ü1arada yaparım
Sağlam ve dayanıklı ürünler
Philips marka bir yıldız bence
ben oluyorum o kahve uzmanı
Biz de yok tiryakiside yok
Türk kahvesi içiyorum kolay zaten
Bilmem kim acaba barista biri vardır illa ki
Benim türk kahvesi özellikle
Tabii ki benim sorumluluğum...
Çok sevmiyorum kahveyi felan ya
Bizim evde barista yok hizmetçi var
evin baristasi benim barmenlik yaptıgm icin
Kahve uzmanı benim tabi ki
bizim evim baristası benim
baristada uzaman philips tabiiki
İlla aldıracaksınız yav 😁😁😁
Bizim evin baristası philips
Güne kahvesiz başlayamam.
Güzel paylaşım teşekkür ederim
Bizde öyle bir şey yok. Hiç de olmadı
Her evin uzmani tabiki Philips dir..
Evin baristasi kuzenimdir
Benim 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Baristanı uzmanı değil de aletler işte
tabiki de benim 😂😅😂😅😂😅
Bazen benim sorumluluğunda
Böyledir makina almayı düşünüyorum
Kahveyle çok aram yok. Ne yapsam ki