Yeme & İçme Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? (Sayfa 6) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3628 Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
cokıyıbırı07 Takip Et Master Yaş: 44 1 yıl benim tabikiiidee evdeki kahveleri ben yaparim 0 0 Yorumla
harleyquin6780 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 1 yıl Kahve içmek isteyen kişiler için muazzam bir parça 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Hiç kimse değil baristamıZ
Tabiii ki de ben başka kim olacaktı ki
Hanım yapar güzel ben sadece içerim
Tabiki de philips ev aletleri
Biz kahve içiyoruz evde ama herkes
Hahahah evin baristası benim tabikide
Gerçekten öyle mi acaba 😁
benim tabikiiidee evdeki kahveleri ben yaparim
Çok kahve insanı değilimm ben ya
bennnnnn philips benim favorim
philipsten başka bir marka düşünemiyorum
Cezve baristası kullanıyorum ben 😂
tabiki ben (tek yasiyorum PQOSMDKDN)
Ben başka kimse yapmaz evde kahve çünkü
Kahvesi bir harika herkese tavsiye ederim
Kahve içmeye gidiyorum ben
Ben olabilirim galiba skskddldlld
Evimde var harika seviyorum
Bizim evin bristası benim
Gerçekten mükemmel bi makine
Hayır yok cunku kahvemiz sksks
Kahve içmek isteyen kişiler için muazzam bir parça
Tabiki ben oluyorum ve çok güzel yaparim
Kahve hastaları için harika barista
Bizim evin falcısı babamdır
bendiiiirrr meselaaa😇😇😉 çok iyiyimdir
3 sene kahve içmesem varlığını hatırlamam
Bende kendi evime alıcam ama çok pahalı ya
ben tabiki (türk kahvesini mükemmel yaparım)
benim lahve uzamnım babam
Guzel bir sunumhazirlamissin
kesinlikle benim diyebirim
Hazır kahveler maalesef daha
benim bizim evin baristası
Biz caydanlikta yapıyoruz kahve
Benim Kahveler benden sorulur
Bizde yok barista falan xkaka
Bizim evde barista yok Aga ya
Kendim elimden geldiğince yaparim
Tabiki philips 📍Her dain severiz
Uzmanlık alanım diyebilirimm 😁
Kahvenin sırrı çözülmüş öyle değil mi
Manuel sistem 😃😃 yani ellerim
Aynen Philips ve kahve çok hoş
Tabi ki phillips serisi müthiş bir alet
Ben olabilirim galiba ya.
Tabiki ben kahve içince uyanıyorum
Benim tabiki kahveyi çok severim
Cezve.
o an kimin eli değdiyse odur muhtemelen
Kahve en güzel kumda oluyor
Çok iyi yaaa 😄 😄 efsane
Yakın zamanda almak nasip olur inşallah 🙏🏻
Tabiki de benim, asla şaşmaz
Immmm kahve en sevdiğim şey
Bi markanın herşeyi mi. Mükemmel olur ya
Benim tabiki özellikle Osmanlı kahvesi severim
Bizde barışta yok şimdilik
@birveteriner06 sen misin
Kesinlikle benim kahveyi aşırı severim