Yeme & İçme Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? (Sayfa 4) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3628 Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
senaburak61 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Benim evim de de var ceyizim de de var 1 0 Yorumla
ethem742 Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 94% 1 yıl Ben teknolojiden uzağım böylesi daha iyi skskdkkr 0 0 Yorumla
abduş6134 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 82% 1 yıl kesinlikle benim özellikle portakallı :d 0 0 Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 61% 1 yıl Bizde de var ama bir türlü kullanamadım:) 0 0 Yorumla
Senhaklısınnilgun Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Tabiki de benim turk kahvesi favorim 0 0 Yorumla
limonlusoğukçay Takip Et Xper 6 Yaş: 40 , eic 93% 1 yıl Philips candır. Severiz kendilerini 0 0 Yorumla
ilaydakarahanli Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl benim tabiki de kahve harika bir şey 0 0 Yorumla
anlayana1337 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 64% 1 yıl Ben çaycıyım, o yüzden eşimmmm @anlyana8008135 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% 1 yıl Bu konuda eşimin eline kimse su dökemez 0 0 Yorumla
rahm7 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 78% 1 yıl Türk kahvesi Türk'ün gücü Her zaman adindadir 0 0 Yorumla
DrArtote Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 94% 1 yıl Evin baristasi benim tek kişilik kadro 😂 0 0 Yorumla
karabiber0 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Tabiki ben evet kahve yapmayı çok seviyorum 🙂 0 0 Yorumla
MelinAy3 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Evde barista benim. Kahve içiyorum sürekli 0 0 Yorumla
Jhonkral Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 96% 1 yıl Bence de en güzeli kendin yapmak hissederek 0 0 Yorumla
Envergul0 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% 1 yıl Kahveyi çok tütketiyorum ve kahve en iyisi 0 0 Yorumla
GreenStormx1 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 89% 1 yıl Çok güzel kahve yaparım ve kahveyi de çok severim. 0 0 Yorumla
mandalinahaniiim Takip Et Xper 6 Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Erkek kardeşim tek yapabildiği kahve 0 0 Yorumla
OtakuBilge Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 80% 1 yıl benim tabiki de o kisi philips de iyidir 0 0 Yorumla
Gizemlibey61 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Tabiki de benim çok güzel 3 ü 1 arada yaparım 😃 0 0 Yorumla
wishleon Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kendi evimin aşçısı da baristası da benim 0 0 Yorumla
Dearhead Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Evet lezzetli nefis paylaşım teşekkürler ☕ 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Benim evim de de var ceyizim de de var
Ben! Sadece evin değil ama😅
Sade kahve ile tabiki ben
Ben teknolojiden uzağım böylesi daha iyi skskdkkr
Barış Atalar taşmı yesinler
kesinlikle benim özellikle portakallı :d
kahve makineside mi yapmışlar artık
Bizde de var ama bir türlü kullanamadım:)
Evin baristasi cihazsiz annem
Tabiki de benim turk kahvesi favorim
Philips candır. Severiz kendilerini
Yokk ama ilk işim alacagim
Benim evin Batistası ne yazık ki benim
Benim tabiki. Benden güzelini kimse yapamaz
Ben tabiiki ben tabiikiii 😂
benim tabiki de kahve harika bir şey
Ben çaycıyım, o yüzden eşimmmm @anlyana8008135
Bizim evin baristası benim
Bir kahve olsa da içsem şu an
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Direk Batistalık yaptım ben
Bizim cezve 😊 sadece cezve var
Bu konuda eşimin eline kimse su dökemez
Türk kahvesi Türk'ün gücü Her zaman adindadir
Evin baristasi benim tek kişilik kadro 😂
Evde kahve diyince aklıma gelen tek markasın philips
Tabiki ben evet kahve yapmayı çok seviyorum 🙂
Banada lazım çok kötü kahve yapıyorum
Karaca kulanmıyorum ama philips siparişi verdim bugün 🤭
Evde barista benim. Kahve içiyorum sürekli
Bizim evin baristasi ben😅
Her kes kendine yapıyor kahveyi
Bence de en güzeli kendin yapmak hissederek
Bence kendi kahveni yapmak daha iyi
Kahveyi çok tütketiyorum ve kahve en iyisi
Her türlü kahveyi yaparım
Sanırım Philips almak üzereyim
Hanım tabiki cezvede ve kısık ateşte
Tabiki Philips her zaman o
Baristasi benim evin tabiki
Öyle biri yok kardşeim. Çok
Çok güzel kahve yaparım ve kahveyi de çok severim.
Kendim yapıyorum benim yani.
Erkek kardeşim tek yapabildiği kahve
Kendim yapmayı daha çok seviyorum
benim tabiki de o kisi philips de iyidir
cok severız kesınlıkle bu durumu
Philps kahveci lazım her eve
Tabiki de benim çok güzel 3 ü 1 arada yaparım 😃
Çok güzel pişiricidir. bu makine
Cezvede yapmayı tercih ediyorum
Benim evin baristası net benim. 😎😜
Ben'im pek kahveci değiliz
şu an hiç kimse😔😔 üzgünüm
Elimden geldikçe ben oluyorum.
Kendi evimin aşçısı da baristası da benim
bence benim evin kahve uzmanı
Evet lezzetli nefis paylaşım teşekkürler ☕
Benim herhalde galiba sanirsam
Bizim ailede o kişi benim