Yeme & İçme Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? (Sayfa 3) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3628 Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
nazzYaman13 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Ben tabiki de evde benden başka iş yapan yok ne yazık ki 😂 0 0 Yorumla
Nef-Ret Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl Bu ürünü aldığım için çok memnunum tabii ki de evimin kahve sorumlusu Philips 0 0 Yorumla
ZırlayanKedy Takip Et Xper 1 Yaş: 18 1 yıl Kahveler işi benden sorulur. Kahve deyince herkes dönüp bana bakıyor. 0 0 Yorumla
strega7 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Kahveyi o kadar çok seviyorum ki barita eğitimi bile aldım. 0 0 Yorumla
atmaca0625 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 1 yıl Ben çok güzel köpüklü orta şekerli kahve yaparım offff 0 0 Yorumla
nurrrxx Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl Hem evde barista hem dışardaaa sizin favori kahveniz nedir 0 0 Yorumla
Tantoonline Takip Et Xper 1 Yaş: 32 1 yıl Karım sağolsun sade Türk kahvesinin hakkını verir kupayla içerim 0 0 Yorumla
EkşiamaYalnız Takip Et Xper 2 Yaş: 25 1 yıl Genellikle annemin ya da benim sorumluluğumda 0 0 Yorumla
istcan34gng Takip Et Xper 2 Yaş: 25 1 yıl Tabikide benim o sırada sadece Türk kahvesi yapabilmem 🤣 0 0 Yorumla
__AslanKral__1905__ Takip Et Xper 1 Yaş: 39 1 yıl Philips latte go cidden harika kullanıyorum ve memnunum 0 0 Yorumla
mervedemerve Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl hem latte hem filtre kahve vazgecilmezim gune filtre kahveyle baslarim 0 0 Yorumla
mirayarden Takip Et Xper 2 Yaş: 23 1 yıl Ben bayılırım baristacılığımı konuşturmayı severim. 0 0 Yorumla
dijitalfoto Takip Et Xper 5 Yaş: 23 1 yıl bence benim cünkü evde kahveden en iyi anlayan kişi tabikide benim ahahah 0 0 Yorumla
Zeynep2224 Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl Ben tabikii diğerleri kahve bile içmiyor ya nasıl zevksizlik 0 0 Yorumla
yagmursira Takip Et Xper 4 Yaş: 24 1 yıl Ben tabii ki, kahveyle pek aram yok ama güzel yaparım 0 0 Yorumla
MSflower Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Bizim evin baristası benim ailem ben varım diye kahve makinesi almıyor almıyor 😅 0 0 Yorumla
BatuXz Takip Et Xper 1 Yaş: 32 1 yıl Beeeen. Surekli yeni lezzetler deniyorum ve keyif aliyorum 0 0 Yorumla
Cielos-M Takip Et Xper 6 Yaş: 29 1 yıl Kendim daha kim olsun yetmez mi robotlar insanlar kadar olamaz 0 0 Yorumla
Yunusteri Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl Tabiki benim barista gerçekten çok yetenekli bir meslek 0 0 Yorumla
babybalerinaa Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl Benimdir kesinlikle her gördüğüm tarifi denerim 0 0 Yorumla
Murat_2000 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl Kahve konusunda üstüme tanımam yıllarca kafelerde barmen olarak çalıştım 0 0 Yorumla
Hakansertvurur31 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Bızım evde kahve uzmanı annem.. makıne den anlamam. Istememde 0 0 Yorumla
Matmazel__Deniz Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Bu makineye hastayım benim evimde kahve sorumluluğu Philips de paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
Gurme_Bebe Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Benim evimde kahveler philipsin sorumluluğunda paylaşım için teşekkürler 0 0 Yorumla
mamiii1212 Takip Et Xper 3 Yaş: 19 1 yıl Tuzlu Kahve gerçekten sevmiyorum anca şekerli olursa içerim 0 0 Yorumla
_ЄԼƖƑ Takip Et Xper 2 Yaş: 31 1 yıl Kahveden kesinlikle Philips sorumlu annemle çok iyi kahveler yaparız Philips ile 0 0 Yorumla
oguzcan999 Takip Et Xper 1 Yaş: 19 1 yıl kahve içmeyi yani kafein tür şeyleri hiç sevmem genelde 0 0 Yorumla
omesf Takip Et Xper 5 Yaş: 23 1 yıl Normalde kahveyi pek sevmezdim ama icebildigim tek kahveyi yapam alet 0 0 Yorumla
Nightmare123 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 1 yıl Kesinlikle harika ben aldım memnunun , otomatik olması hiç sıkılmıyor insan 0 0 Yorumla
Kahraman006 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl Kızlar kahveye daha düşkün, ben şahsen haftada bir defa kahve içmek yeterli oluyor 0 0 Yorumla
h6rnn Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl guzel esim benim ascimdir bende ona yardim ederim yemek kahve konusunda 0 0 Yorumla
Hiçkimseee777 Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl Bizde barista yok daha ama ilerde olur bakalım 0 0 Yorumla
slayygirl Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Evin baristasi benim türk kahvesi başta olmak üzere içmeyi seviyorum 0 0 Yorumla
Qlcwl Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl Philips çoğu markadan iyi hem kahve makinası olarak hem diğer sebeplerden 0 0 Yorumla
Vihyperr Takip Et Xper 4 Yaş: 31 1 yıl Bizim evde kahveler benden sorulur barista geçmişim olduğundan dolayı 0 0 Yorumla
yusufaasikolananonim Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl Kahve icmeyi sevmem ama bizde kahve makinasi isteyen kendi kahvesini koyar 0 0 Yorumla
Judy_Abbott Takip Et Xper 1 Yaş: 29 1 yıl Benim evimin kahve uzmanı tabii ki Philips paylaşım için teşekkürler Philips 0 0 Yorumla
mamifx Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Abim tabikide güzel yapıyorsun diyip kandırıyoruz kendini barista sanıyor 0 0 Yorumla
25Moonlight Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl philipis çok işime yarıyor, her seher onun güzel kahvesini tadıyorum 0 0 Yorumla
yorgun49 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 1 yıl Philips kendini markada kanıtlamış bir ürün yalnız ben cezvede kahve yapmayı daha çok severim)) 0 0 Yorumla
notvirgin Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl sevgilim de ben de eşit yaparız ikimiz de bu görevi üstleniyoruz 0 0 Yorumla
Lucien07 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 1 yıl Ben kahve sevmem normalde ama son zamanlarda çok içmeye başladım nedendir bilmem 0 0 Yorumla
mespirik Takip Et Xper 4 Yaş: 32 1 yıl Kendimi övmek için söylemiyorum efsane kahve yaparım 0 0 Yorumla
turanay Takip Et Xper 4 Yaş: 28 1 yıl Bizim evin baristası kesinlikle benim kendimden başka kahve yapan olursa beğenemiyorum 0 0 Yorumla
Elyra Takip Et Xper 4 Yaş: 31 1 yıl Philips hd7900 varsa evdeki barista benim yoksa kahruperişan oluruz 0 0 Yorumla
Skdjrhddjdjf Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Abim adam saki kahveyle dünyaya gelmiş hergün içiyo canım 0 0 Yorumla
Nolimiit Takip Et Xper 5 Yaş: 34 1 yıl Philips markasini gördüm mü gözün kapali alacaksin markaya güvenim tam 0 0 Yorumla
healthlife3 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 1 yıl Philips kalitesi sunar her zaman ilk sırasında ki yerini koruyor 0 0 Yorumla
MaviRessam55 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 1 yıl Philips LatteGo 5500 kahve makinesi harika görünüyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Kahve iyi de çay alternatifini de demlerse on numara olurdu değilmi… 0 0 Yorumla
the_gokce Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 95% 1 yıl Tabi ki philips 5547/90 esspresso makinesi 😍 2 0 Yorumla
incirdalı79 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 30% 1 yıl Bennn harika kahve yaparimmm 🤗🤗 2 1 Yorumla Bennj 1 yıl Yapsana bana bir keyif kahvesi Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Kesinlikle her evde olması gereken bir makina!! Bizim evdede ben yapıyorum ve günün ağırlığına birebir geliyor :)) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Ben tabiki de evde benden başka iş yapan yok ne yazık ki 😂
Bu ürünü aldığım için çok memnunum tabii ki de evimin kahve sorumlusu Philips
Kahveler işi benden sorulur. Kahve deyince herkes dönüp bana bakıyor.
Kahveyi o kadar çok seviyorum ki barita eğitimi bile aldım.
Ben çok güzel köpüklü orta şekerli kahve yaparım offff
Hem evde barista hem dışardaaa sizin favori kahveniz nedir
Evin kahve makinesi benim en güzeli en doğal olani
Karım sağolsun sade Türk kahvesinin hakkını verir kupayla içerim
Tabikide benim o sırada sadece Türk kahvesi yapabilmem 🤣
Philips latte go cidden harika kullanıyorum ve memnunum
hem latte hem filtre kahve vazgecilmezim
gune filtre kahveyle baslarim
Ablam sorumlu ama ben kahve içmem ve sevmem
Ben bayılırım baristacılığımı konuşturmayı severim.
bence benim cünkü evde kahveden en iyi anlayan kişi tabikide benim ahahah
Ben tabikii diğerleri kahve bile içmiyor ya nasıl zevksizlik
Ben tabii ki, kahveyle pek aram yok ama güzel yaparım
Bizim evin baristası benim ailem ben varım diye kahve makinesi almıyor almıyor 😅
Beeeen. Surekli yeni lezzetler deniyorum ve keyif aliyorum
Kendim daha kim olsun yetmez mi robotlar insanlar kadar olamaz
Tabiki benim barista gerçekten çok yetenekli bir meslek
Benimdir kesinlikle her gördüğüm tarifi denerim
Kahve konusunda üstüme tanımam yıllarca kafelerde barmen olarak çalıştım
Bızım evde kahve uzmanı annem.. makıne den anlamam. Istememde
Bu makineye hastayım benim evimde kahve sorumluluğu Philips de paylaşım için teşekkürler
Benim evimde kahveler philipsin sorumluluğunda paylaşım için teşekkürler
Tuzlu Kahve gerçekten sevmiyorum anca şekerli olursa içerim
Kahveden kesinlikle Philips sorumlu annemle çok iyi kahveler yaparız Philips ile
kahve içmeyi yani kafein tür şeyleri hiç sevmem genelde
Normalde kahveyi pek sevmezdim ama icebildigim tek kahveyi yapam alet
Kesinlikle harika ben aldım memnunun , otomatik olması hiç sıkılmıyor insan
Philips güzel marka ama kahveyle pek aram yok😒
Kızlar kahveye daha düşkün, ben şahsen haftada bir defa kahve içmek yeterli oluyor
guzel esim benim ascimdir bende ona yardim ederim yemek kahve konusunda
Bizde barista yok daha ama ilerde olur bakalım
Evin baristasi benim türk kahvesi başta olmak üzere içmeyi seviyorum
Çok sevmem kahveyi bilmiyorum insanlar nasıl iciyor
Philips çoğu markadan iyi hem kahve makinası olarak hem diğer sebeplerden
Annem. Çok güzel cappucino yapıyor. Philips cihazla
Bizim evde kahveler benden sorulur barista geçmişim olduğundan dolayı
Kahve icmeyi sevmem ama bizde kahve makinasi isteyen kendi kahvesini koyar
Benim evimin kahve uzmanı tabii ki Philips paylaşım için teşekkürler Philips
Valla bizim evde cezve, bildiğin demir olan 😂
Abim tabikide güzel yapıyorsun diyip kandırıyoruz kendini barista sanıyor
philipis çok işime yarıyor, her seher onun güzel kahvesini tadıyorum
Philips kendini markada kanıtlamış bir ürün yalnız ben cezvede kahve yapmayı daha çok severim))
sevgilim de ben de eşit yaparız ikimiz de bu görevi üstleniyoruz
Ben kahve sevmem normalde ama son zamanlarda çok içmeye başladım nedendir bilmem
Kendimi övmek için söylemiyorum efsane kahve yaparım
Bizim evin baristası kesinlikle benim kendimden başka kahve yapan olursa beğenemiyorum
Philips hd7900 varsa evdeki barista benim yoksa kahruperişan oluruz
Abim adam saki kahveyle dünyaya gelmiş hergün içiyo canım
Philips markasini gördüm mü gözün kapali alacaksin markaya güvenim tam
Philips kalitesi sunar her zaman ilk sırasında ki yerini koruyor
Philips LatteGo 5500 kahve makinesi harika görünüyor
Kahve iyi de çay alternatifini de demlerse on numara olurdu değilmi…
Tabi ki philips 5547/90 esspresso makinesi 😍
Bennn harika kahve yaparimmm 🤗🤗
Yapsana bana bir keyif kahvesi
Kesinlikle her evde olması gereken bir makina!! Bizim evdede ben yapıyorum ve günün ağırlığına birebir geliyor :))
Güzel bir yardımcı sanırım alınabilir