bizim evin baristası benim tabi ki eşim kahve makinesine ne gerek var deyip duruyordu ben ısrar edince kıyamadı vakıfbank world kartım sayesinde de uyguna alınca iyi ki almışız demeye başladı. Her akşam bir kahve yap da içelim hanım diyor :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Cogunluk gibi bende çok severim kahve içmeyi ama evde sadece ben içtiğim için makina almadım Öğütücü alıp taze taze tüketiyorum istediğim gibi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Mutfağıma yaptığım en büyük yatırım. Dışarıda kahveye harcağım paralar artık bana kalıyor. Hem kahve hakkında da bir sürü şey öğrendim.
Evin küçüğü kahveninde uzmanı olmak zorundadır :) ama bir abi olarak bu görevi ben üstlenmekteyim. En son yabancı bir ülkeden çok güzel kahve getirdim. Tek sıkıntı kahveyi içtiğiniz yede tuvalet olması gerek :)
Tabii ki ben evde kahveye ben yaparım ama kahvelerde de saçma sapan bir şey var americano sadece sıcak su konulmuş expresso bence böyle saçma sapan isimlere gerek yok direkt sıcak su konulmuş expresso de ne saçma sapan isimler koyuyorsun
Bence bizim evin baristası kesinlikle benim. Kahve yapmayı çok seviyorum ve her seferinde biraz farklı şeyler denemeyi de. Biraz kahve çekirdekleriyle oynamayı, farklı demleme yöntemlerini keşfetmeyi seviyorum.
Evin baristasi benim diyebilirim her kahve turunu ben yapiyorum kardesim ayri icer soguk çikolata. Annem sert ve agir sekerli ondan ayri dibek damla sakizli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Kendim baskasının yaptıgı kahveyı içmem kolay kolay
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Evde tek köle ay pardon evin hanımı olan benim o yüzden her şey benden soruluyor 😁😅
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Her sabah mutlaka kahve içerim. Bilgi için teşekkürler.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
bende yakin zamanda almistim, iyi ki almisim diyorum. kahve tiryakisi ben cok. beğendim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Marka olmanın getirdiği kalite tesadüf değil, bunun en canlı örneği
Eğer evlenirsem eşime doğum günü hediyesi olarak alacağım Philips kahve makinesi böyle bi hayalim var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
ben hala aradığım kahveyi ve makinayı bulamadım yumuşak içim olsun ama o kahve tadı da gelsin acı olmasın sütlü türk kahvesi gibi de olsun flat white gibi de granül kahve gibi de bu makinayı çeyizime almak istiyorum ama denemek lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Bende çok almak istiyorum bu markanın kahve makinasını
Merhabalar Philips markası kullanan olarak Philips markasından gerçekten çok memnunum
Philips iyi ki var ya çok kaliteli ürünler mevcut
Kahve makinesi olmalı. Ben sade ve pratik olmayı tercih ederim.
Cezveye koyup yapıyorum maceraya gerek yok bu kadar
Makine güzelde gereksiz pahalı
#Hükümdar
Emeğinize sağlık kahve sevenler için çok güzel bir makine
Türk kahvesi severim. Farklı tatlar bana göre değil.
Benim evimin baristasi tabi ki benim çünkü evde bşka kimse yok köpeğim çapkın ve kedim pasha dışında
maalesef ben istediğin her kahveyi her sekilde yapabilecek bilgide bir insanım relax
Philips harika bir marka cidden kullanıyorum. Kahve makinasını da denemek isterdim.
Kahveler hep benim sorumluluğumda çok yararlı bir paylaşım olmuş paylaşım için teşekkürler
Bizde tek Türk kahvesi içiliyor çünkü onu yapabiliyoruz.
bizim evin baristası benim tabi ki eşim kahve makinesine ne gerek var deyip duruyordu ben ısrar edince kıyamadı vakıfbank world kartım sayesinde de uyguna alınca iyi ki almışız demeye başladı. Her akşam bir kahve yap da içelim hanım diyor :D
Cogunluk gibi bende çok severim kahve içmeyi ama evde sadece ben içtiğim için makina almadım
Öğütücü alıp taze taze tüketiyorum istediğim gibi
Mutfağıma yaptığım en büyük yatırım. Dışarıda kahveye harcağım paralar artık bana kalıyor. Hem kahve hakkında da bir sürü şey öğrendim.
Evin küçüğü kahveninde uzmanı olmak zorundadır :) ama bir abi olarak bu görevi ben üstlenmekteyim. En son yabancı bir ülkeden çok güzel kahve getirdim. Tek sıkıntı kahveyi içtiğiniz yede tuvalet olması gerek :)
Tabii ki ben evde kahveye ben yaparım ama kahvelerde de saçma sapan bir şey var americano sadece sıcak su konulmuş expresso bence böyle saçma sapan isimlere gerek yok direkt sıcak su konulmuş expresso de ne saçma sapan isimler koyuyorsun
Bence bizim evin baristası kesinlikle benim. Kahve yapmayı çok seviyorum ve her seferinde biraz farklı şeyler denemeyi de. Biraz kahve çekirdekleriyle oynamayı, farklı demleme yöntemlerini keşfetmeyi seviyorum.
ben değilim maalesef. kahveyi nedense çok sevemedim
Philips Latte Go benim severek kullandığım bir makine. İyi ki almışım, bizim evin baristası ben ve LatteGo makinemm tabii ki ❤️🔥
Sizde kahvenizi Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi ile yapınız.
Ben de aldım çok memnunum sadece sütü biraz ılık veriyor.
@philips ürünleri çok kullanışlı
Ben tabiki günde 15 bardak kahve içen biriyim bir zahmet ustalaşiyim
Evin baristasi benim diyebilirim her kahve turunu ben yapiyorum kardesim ayri icer soguk çikolata. Annem sert ve agir sekerli ondan ayri dibek damla sakizli
Kendim baskasının yaptıgı kahveyı içmem kolay kolay
Evde tek köle ay pardon evin hanımı olan benim o yüzden her şey benden soruluyor 😁😅
Her sabah mutlaka kahve içerim. Bilgi için teşekkürler.
bende yakin zamanda almistim, iyi ki almisim diyorum. kahve tiryakisi ben cok. beğendim
Marka olmanın getirdiği kalite tesadüf değil, bunun en canlı örneği
Benim evimin kahve uzmanı tabii ki Philips çok kaliteli ürünler üretiyorsun Philips paylaşım için teşekkürler
Biz kahve değil çay bağımlısıyız. Çay baristamda kocam
Eğer evlenirsem eşime doğum günü hediyesi olarak alacağım Philips kahve makinesi böyle bi hayalim var
ben hala aradığım kahveyi ve makinayı bulamadım yumuşak içim olsun ama o kahve tadı da gelsin acı olmasın sütlü türk kahvesi gibi de olsun flat white gibi de granül kahve gibi de bu makinayı çeyizime almak istiyorum ama denemek lazım
Benim evimin kahve sorumlusu tabii ki Philips bu ürünü aldığım için çok memnunum paylaşım için teşekkürler
Benim evimin kahve ızmanı tabii ki Philips kullanıyorum ve kullanmaktan keyif alıyorum paylaşım için teşekkürler
Tabiki benim barmenlik 6 yıllık ana mesleğim. Alkollü kahveler olsun , kahvelerin tarihi hakkında ki bilgim olsun
Philips'in bu makinesini aldığım için çok memnunum tabii ki benim evimde kahveden Philips sorumlu
Maalesef kahve tiryakisi olup 20 yaşında erkek olarak kahve sorumluluğumu kendime özel kılıyorum:)
Benim evimde kahveler tabii ki philipsin sorumluluğunda bu ürünü kullanıyorum ve kullanmaktan çok memnunum paylaşım için teşekkürler
bizim evin baristasi benim kahve konusunda cok secici oldugum icin markayı arastirip bulurum evde güzel kahve yapabilmek icin :)
Bizim evde kahve uzmanı ve baristası ben umarım en yakın zamanında Philips'le de tanışabilirim
tüm aile üyeleri kısa bir dönem çalıştık barista olarak ama ailenin baristası sanırım benim zira sabahları bile çayı bana demletirler
Tabikide bennnn içmeye de yapmaya da bayılırımmm evdekiler de yaptırmaya bayılıyor sanırım 😅
philips aşırı kaliteli bir marka severek kullaniyorum
Kahve içmek güzel eline sağlık güzel olmuş bence
Ben değilim de misafirler gelincw yapiyorum kahve
cok severek kullandigim bir marka kahve sevmeyen beni bile bagimlisi yapti
Philips`in ürünlerinin ben de kullanıyorum ve çok memnunum.
Gerçekten çok güzel bu arada özelikle temzilemesinin kolay olması çook iyi
İyi kahvenin arkasında mutlaka Philips olduğunu bilirler. 🤎
Genelde çay ve filtre içiyorum hazırlamak zor değil
Bizim evde barista benim. Dolayısıyla kahve uzmanıda benim
yarı otomatik bir espresso makinesi var evde ama yoruyor ya sanırım bunu alıcam
barista tecrübem olduğu için benim sorumluluğumda 😀
benim.. şimdi latte art üzerinde çalışıyorum umarım başarabilirim
Philips küçük ev aletlerinde gerçekten başaralı bir marka
Bizim evin baristası ahçisi falan hep ben maalesef şsldkaşldsk
En güzeli kendin pişir kendin ye sistemi uyandığında kendi kahveni kendin yapmak güzeldir.