• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? (Sayfa 2)

Philips LatteGo
Philips LatteGo Takip Et
Sponsorlu
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3628
Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
64 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

229

Cevap

328

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • proofstriker39
    proofstriker39 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    1 yıl

    Bende çok almak istiyorum bu markanın kahve makinasını

    0
    0 Yorumla
  • MüjganDuymasın
    MüjganDuymasın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Merhabalar Philips markası kullanan olarak Philips markasından gerçekten çok memnunum

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl

    Philips iyi ki var ya çok kaliteli ürünler mevcut

    0
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Kahve makinesi olmalı. Ben sade ve pratik olmayı tercih ederim.

    0
    0 Yorumla
  • seanfey u
    seanfey Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 349 cevap paylaştı.

    Cezveye koyup yapıyorum maceraya gerek yok bu kadar

    0
    0 Yorumla
  • fbk969
    fbk969 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 91%
    1 yıl

    Makine güzelde gereksiz pahalı

    #Hükümdar

    0
    0 Yorumla
  • Assassinn
    Assassinn Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Emeğinize sağlık kahve sevenler için çok güzel bir makine

    0
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl

    Türk kahvesi severim. Farklı tatlar bana göre değil.

    0
    0 Yorumla
  • yalansizolmaz35
    yalansizolmaz35 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 78%
    1 yıl

    Benim evimin baristasi tabi ki benim çünkü evde bşka kimse yok köpeğim çapkın ve kedim pasha dışında

    0
    0 Yorumla
  • Geceleriuyumaz
    Geceleriuyumaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    maalesef ben istediğin her kahveyi her sekilde yapabilecek bilgide bir insanım relax

    0
    0 Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Philips harika bir marka cidden kullanıyorum. Kahve makinasını da denemek isterdim.

    0
    0 Yorumla
  • Gölge__Kız
    Gölge__Kız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Kahveler hep benim sorumluluğumda çok yararlı bir paylaşım olmuş paylaşım için teşekkürler

    0
    0 Yorumla
  • Aynirah
    Aynirah Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bizde tek Türk kahvesi içiliyor çünkü onu yapabiliyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • NagihanKaray
    NagihanKaray Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    1 yıl

    bizim evin baristası benim tabi ki eşim kahve makinesine ne gerek var deyip duruyordu ben ısrar edince kıyamadı vakıfbank world kartım sayesinde de uyguna alınca iyi ki almışız demeye başladı. Her akşam bir kahve yap da içelim hanım diyor :D

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Cogunluk gibi bende çok severim kahve içmeyi ama evde sadece ben içtiğim için makina almadım
    Öğütücü alıp taze taze tüketiyorum istediğim gibi

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Mutfağıma yaptığım en büyük yatırım. Dışarıda kahveye harcağım paralar artık bana kalıyor. Hem kahve hakkında da bir sürü şey öğrendim.

    1
    0 Yorumla
  • furkanboys
    furkanboys Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    1 yıl

    Evin küçüğü kahveninde uzmanı olmak zorundadır :) ama bir abi olarak bu görevi ben üstlenmekteyim. En son yabancı bir ülkeden çok güzel kahve getirdim. Tek sıkıntı kahveyi içtiğiniz yede tuvalet olması gerek :)

    0
    0 Yorumla
  • enigmaniadextera15
    enigmaniadextera15 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    Tabii ki ben evde kahveye ben yaparım ama kahvelerde de saçma sapan bir şey var americano sadece sıcak su konulmuş expresso bence böyle saçma sapan isimlere gerek yok direkt sıcak su konulmuş expresso de ne saçma sapan isimler koyuyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Aykanb
    Aykanb Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Bence bizim evin baristası kesinlikle benim. Kahve yapmayı çok seviyorum ve her seferinde biraz farklı şeyler denemeyi de. Biraz kahve çekirdekleriyle oynamayı, farklı demleme yöntemlerini keşfetmeyi seviyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Onursuzluk
    Onursuzluk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    1 yıl

    ben değilim maalesef. kahveyi nedense çok sevemedim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Philips Latte Go benim severek kullandığım bir makine. İyi ki almışım, bizim evin baristası ben ve LatteGo makinemm tabii ki ❤️‍🔥

    0
    0 Yorumla
  • MUAY7578
    MUAY7578 Takip Et
    Guru Yaş: 53
    1 yıl

    Sizde kahvenizi Philips LatteGo 5500 Serisi Espresso Makinesi ile yapınız.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ben de aldım çok memnunum sadece sütü biraz ılık veriyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    1 yıl

    @philips ürünleri çok kullanışlı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ben tabiki günde 15 bardak kahve içen biriyim bir zahmet ustalaşiyim

    0
    0 Yorumla
  • Merrrooo
    Merrrooo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    1 yıl

    Evin baristasi benim diyebilirim her kahve turunu ben yapiyorum kardesim ayri icer soguk çikolata. Annem sert ve agir sekerli ondan ayri dibek damla sakizli

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kendim baskasının yaptıgı kahveyı içmem kolay kolay

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Evde tek köle ay pardon evin hanımı olan benim o yüzden her şey benden soruluyor 😁😅

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Her sabah mutlaka kahve içerim. Bilgi için teşekkürler.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    bende yakin zamanda almistim, iyi ki almisim diyorum. kahve tiryakisi ben cok. beğendim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Marka olmanın getirdiği kalite tesadüf değil, bunun en canlı örneği

    0
    0 Yorumla
  • Gizemli__Sevda
    Gizemli__Sevda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Benim evimin kahve uzmanı tabii ki Philips çok kaliteli ürünler üretiyorsun Philips paylaşım için teşekkürler

    1
    0 Yorumla
  • Esmeraldaaa288
    Esmeraldaaa288 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    1 yıl

    Biz kahve değil çay bağımlısıyız. Çay baristamda kocam

    2
    0 Yorumla
  • Theodora3
    Theodora3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Eğer evlenirsem eşime doğum günü hediyesi olarak alacağım Philips kahve makinesi böyle bi hayalim var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    ben hala aradığım kahveyi ve makinayı bulamadım yumuşak içim olsun ama o kahve tadı da gelsin acı olmasın sütlü türk kahvesi gibi de olsun flat white gibi de granül kahve gibi de bu makinayı çeyizime almak istiyorum ama denemek lazım

    0
    0 Yorumla
  • Bir_Doktor
    Bir_Doktor Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Benim evimin kahve sorumlusu tabii ki Philips bu ürünü aldığım için çok memnunum paylaşım için teşekkürler

    0
    0 Yorumla
  • Derin_Sevda
    Derin_Sevda Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    1 yıl

    Benim evimin kahve ızmanı tabii ki Philips kullanıyorum ve kullanmaktan keyif alıyorum paylaşım için teşekkürler

    0
    0 Yorumla
  • TheMehemet
    TheMehemet Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Tabiki benim barmenlik 6 yıllık ana mesleğim. Alkollü kahveler olsun , kahvelerin tarihi hakkında ki bilgim olsun

    0
    0 Yorumla
  • Aşk_Rüzgarı
    Aşk_Rüzgarı Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Philips'in bu makinesini aldığım için çok memnunum tabii ki benim evimde kahveden Philips sorumlu

    0
    0 Yorumla
  • 1mustafa0
    1mustafa0 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    Maalesef kahve tiryakisi olup 20 yaşında erkek olarak kahve sorumluluğumu kendime özel kılıyorum:)

    0
    0 Yorumla
  • Sevda_Perisi
    Sevda_Perisi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    1 yıl

    Benim evimde kahveler tabii ki philipsin sorumluluğunda bu ürünü kullanıyorum ve kullanmaktan çok memnunum paylaşım için teşekkürler

    0
    0 Yorumla
  • lattekizi
    lattekizi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    bizim evin baristasi benim kahve konusunda cok secici oldugum icin markayı arastirip bulurum evde güzel kahve yapabilmek icin :)

    0
    0 Yorumla
  • Nevaa0
    Nevaa0 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    1 yıl

    Bizim evde kahve uzmanı ve baristası ben umarım en yakın zamanında Philips'le de tanışabilirim

    0
    0 Yorumla
  • fenerli_efe
    fenerli_efe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    1 yıl

    tüm aile üyeleri kısa bir dönem çalıştık barista olarak ama ailenin baristası sanırım benim zira sabahları bile çayı bana demletirler

    0
    0 Yorumla
  • Elonazz
    Elonazz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    1 yıl

    Tabikide bennnn içmeye de yapmaya da bayılırımmm evdekiler de yaptırmaya bayılıyor sanırım 😅

    0
    0 Yorumla
  • nrssenn
    nrssenn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19
    1 yıl

    philips aşırı kaliteli bir marka severek kullaniyorum

    1
    0 Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    1 yıl

    Kahve içmek güzel eline sağlık güzel olmuş bence

    0
    0 Yorumla
  • Hassas_Temaslar
    Hassas_Temaslar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    11 ay

    Ben değilim de misafirler gelincw yapiyorum kahve

    0
    0 Yorumla
  • user83843938
    user83843938 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    cok severek kullandigim bir marka kahve sevmeyen beni bile bagimlisi yapti

    0
    0 Yorumla
  • 10909977
    10909977 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    1 yıl

    Philips`in ürünlerinin ben de kullanıyorum ve çok memnunum.

    0
    0 Yorumla
  • DilrubaZarifoğlu
    DilrubaZarifoğlu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    1 yıl

    Gerçekten çok güzel bu arada özelikle temzilemesinin kolay olması çook iyi

    0
    0 Yorumla
  • MertBeg38
    MertBeg38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    1 yıl

    İyi kahvenin arkasında mutlaka Philips olduğunu bilirler. 🤎

    0
    0 Yorumla
  • furkanfukii
    furkanfukii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 yıl

    Genelde çay ve filtre içiyorum hazırlamak zor değil

    0
    0 Yorumla
  • Barefood
    Barefood Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    1 yıl

    Bizim evde barista benim. Dolayısıyla kahve uzmanıda benim

    0
    0 Yorumla
  • anonim392993
    anonim392993 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    1 yıl

    yarı otomatik bir espresso makinesi var evde ama yoruyor ya sanırım bunu alıcam

    0
    0 Yorumla
  • woomaaniizeer1
    woomaaniizeer1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    1 yıl

    barista tecrübem olduğu için benim sorumluluğumda 😀

    0
    0 Yorumla
  • veronicaan
    veronicaan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    1 yıl

    benim.. şimdi latte art üzerinde çalışıyorum umarım başarabilirim

    0
    0 Yorumla
  • Kalfaa
    Kalfaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    1 yıl

    Philips küçük ev aletlerinde gerçekten başaralı bir marka

    0
    0 Yorumla
  • norhern
    norhern Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Bizim evin baristası ahçisi falan hep ben maalesef şsldkaşldsk

    0
    0 Yorumla
  • Walk_go
    Walk_go Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    1 yıl

    En güzeli kendin pişir kendin ye sistemi uyandığında kendi kahveni kendin yapmak güzeldir.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (437)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Sorular

“En iyi kahveyi kim yapar?” yarışmasına katıldın ama rakibin Baristina... Pes mi, devam mı? 🤔 499 cevap verildi
Kupalar hazır mı? ☕️🍂 Sıcak kahve sezonunu hangi kahveyle açacaksın? 420 cevap verildi
Bu yaz havan 5500! Tek tuşla sen hangi soğuk kahveyi hazırlardın? 347 cevap verildi
🧊 Az buzlu ➡️ Bol buzlu! Soğuk kahve tercihin ne? 557 cevap verildi
Mutfakta 2 kişilik performans sergilemek için taktiklerin neler? 487 cevap verildi
Çift hazne, aile boyu öğünler! Çift Hazneli Airfryer'ın en beğendiğin özelliği hangisi? 537 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨